Strony

wtorek, 26 maja 2015

Czas na herbatę- Serce Matki

Wpis dodany przez Natalia

Witam .Dziś ważny dzień a mianowicie 26 maja Dzień Matki. Z tej okazji postanowiłam do prezentu dla mamy dokupić coś w sklepie z herbatą -,,Czas na herbatę''(osoby czytające bloga widziały już nie jedną recenzje herbatki tego sklepu na blogu więc z pewnością go kojarzą).W oczy rzuciły mi się kolorowe puszeczki na herbatę oraz herbatki głównie jedna podpisana nazwą ,,Serce Matki''-idealna na tą okazję.

                                      

,,Serce Matki'' to ciekawa kompozycja herbaty czarnej z skórką cytryny kandyzowanej, maliny oraz kawałków jabłka. Za 50 gramów tej herbatki zapłaciłam 12zł;)
W sklepie był również spory wybór kolorowych puszeczek....nie mogłam się zdecydować w końcu wybrałam różową z serduszkiem;). Cena puszeczek wahała się od 16 zł do 19 zł w zależności od modelu ;) Moja akurat 16 zł.Sami oceńcie czy Wam się podoba?;)  Całość została przez Panią w sklepie ładnie zapakowana.
.



Kiedy już Mama dostała prezent zaparzyłam ją na jej prośbę, dzięki czemu i ja mogłam poznać jej smak ;)


Aromat
Przyjemny herbaty czarnej , kwaśny skórki cytrynowej dość intensywny(cytrusowy), delikatnie słodki

Smak
delikatny herbaty czarnej, słodki(prawdopodobnie od owoców maliny, jabłka), intensywny skórki cytryny
(malina i jabłko nie są jakoś bardzo wyczuwalne w smaku ponieważ nie ma ich dużo w mieszance za to skórka cytrynowa jest dobrze wyczuwalna a herbata czarna ma delikatny ale wyrazisty smak)

Barwa
Jak na herbatkę czarną barwa dość jasna podobna do herbaty zielonej, może ciut ciemniejsza i intensywniejsza żółta(przy dłuższym zaparzaniu ciemniejsza).Na stronie firmowej ,,Czas na herbatę''znajdziemy informację ,ze należy herbatke zaparzać  przez 3 minuty w temperaturze ok.95
stopni Celsjusza.



Liście

Pomiędzy liśćmi widoczne dodatki skórki cytrynowej, jabłka drobniejsze cząsteczki- prawdopodobnie maliny. Liście średnio długie.






Mi posmakowała taka kompozycja z herbata czarną i jestem już ciekawa innych kompozycji z ,,czarnulką'' w roli głównej, mimo ze częściej sięgam po jej zieloną koleżankę;)

Jeśli lubicie herbatki czarne z dodatkami to polecam spróbować;) Już sam  piękny cytrusowo-herbaciany aromat kusi by ją zakupić.....w każdym razie na mnie zadziałał;)




8 komentarzy:

  1. Herbata wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezencik :D Brzmi smacznie ta herbatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bym ją sobie wypiła teraz właśnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię liściastych hebrat, wolę takie w torebkach

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny dodatek do prezentu. Szkoda, że sama na coś takiego nie wpadłam.
    Kusząco się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem raczej miłośnikiem kawy.Natomiast dobrej herbaty nie pogardzę;)

    OdpowiedzUsuń