Strony

poniedziałek, 11 maja 2015

G' Tea ! - mieszanka herbaty zielonej z białą;)


Wpis dodany przez Natalia


Ostatnio miałam dużą ochotę spróbować czegoś  nowego ciut droższego od  większości herbat w torebkach i tak trafiłam na  herbatkę ekspresową w torebkach G' tea  w wersji ,,mieszanej'' czyli  mieszanki herbaty zielonej 50% z białą 50% (dostępne są również inne warianty). Cena za 25 torebek to nie całe 10 zł. Ja zakupiłam ją w Auchanie ale z tego co widziałam, to dostępna jest też w niektórych Carrefourach.






G'tea mieszanka zielonej i białej herbaty wyprodukowana została w Londynie(również importer), sama zaś herbata pochodzi z Chin. Każda torebka herbaciana zapakowana jest w osobna kopertkę, dzięki czemu zachowuje dłużej swój aromat. Po otwarciu opakowania i usunięciu folii torebki herbaciane znajdują się w osobnej wysuwanej tekturce co stanowi ciekawe rozwiązanie;)



Na opakowaniu znajdziemy również informacje: o innych dostępnych wariantach smakowych oraz ze jest to w 100% naturalny produkt ;)




Ciekawi mnie zielona z bergamotką a Was?

Opakowanie jak i cena sugerują ze herbata ta jest przeznaczona dla smakoszy i osób szukających dobrej herbaty ekspresowej, która zaskoczy  ich pozytywnie smakiem.Czy rzeczywiście tak jest? Poniżej moja opinia;)


Skład podany na opakowaniu:
Mieszanka zielonej 50% i białej 50%- chińskich herbat

Aromat
Po otwarciu opakowania wyczuwalny jest przyjemny- wystarczająco intensywny zapach zielonej herbaty , delikatny białej.


Barwa 
Klarowna, żółtawa, dość intensywna. Ilość pyłu herbacianego po zaparzeniu na dnie filiżanki jest znikoma.



Smak
Herbaty zielonej intensywny oraz subtelniejszy herbaty białej. Bez wyczuwalnej goryczki.
(Przy odpowiednim parzeniu nie dłużej niż 5 minutek.Ja  parzyłam ciut dłużej niż na opakowaniu podane 2-3 minuty ale smak nadal jest bez posmaku goryczki).

Smak wyraźny herbaty a zarazem delikatny dla podniebienia przypadł mi bardzo do gustu i zapewne skusze się na inne warianty smakowe. Z pewnością ta herbatka ekspresowa zasługuje na uwagę;)


Spotkaliście się już z tymi herbatkami ? Może ktoś już  próbował?;)














6 komentarzy:

  1. Chętnie bym takową wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się takiej napiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że znajdę u Ciebie opinię o G Tea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zielone herbaty, po białą też czasem sięgam :) chętnie bym się jej napiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji jej spróbować, ale bazując na recenzji żałuję gdyż ciekawi mnie jej smak.

    OdpowiedzUsuń