Strony

wtorek, 2 września 2014

Rozpusta dla podniebienia SOURSOP- Green tea w ekskluzywnym wydaniu!

Witam:)


Dziś opisze  i przedstawię herbatę której znalezienie w sklepie ogromnie mnie ucieszyło!
Herbata o smaku flaszowca w wersji liściastej (wcześniej niedostępna, w każdym razie ja jej nigdzie dostać nie mogłam,nawet wersja ekspresowa jest rzadka) teraz do zakupu w sklepie ALMA!( firma Tarlton)
Gdy już na półce sklepowej ujrzałam Soursop  green tea z truskawką  w przepięknej puszce:) wiedziałam ze muszę ja mieć za każdą cenę :)
Za 100g  zapłaciłam 15zl  :)ale bez żalu wiedząc ze mam w ręku tą herbatę na którą dawno miałam ochotę:)

P.s Dla przypomnienia Flaszowiec (miękociernisty)  inaczej tez GUANABANA,GRAVIOLA jest owocem rosnącym w Ameryce Południowej lub Azji poludniowo- wschodniej.


OWOC ten ma właściwości antybakteryjne, przeciwgrzybiczne, obniża ciśnienie tętnicze, łagodzi stres, pomocniczo stosują się ja przy cukrzycy, reumatyzmie, astmie, gorączce, jako środek uspokajający. Mówi się tez dużo o jego właściwościach
antynowotworowych.
Lecznicze działanie wykazują oprócz owoców,  liście, nasiona oraz kora.


Oto moje spostrzeżenia tej herbatki:
Smak:
Wyrazisty, zielonej herbaty,wyrazisty truskawki, delikatniejszy flaszowca(przy drugim parzeniu wyraźniej czuć już flaszowca i słabiej truskawkę)
Aromat:
W puszcze:intensywny,herbaciany,truskawki i słodziutki,owocowy(od flaszowca,truskawki, banana)
po zaparzeniu flaszowca, zielonej herbaty, intensywny- truskawki,słodki
Skład:
Herbata zielona owocowa-liściasta aromatyzowana.herbata zielona, aromaty identyczne z naturalnymi: truskawkowy %, flaszowca miękko-ciernistego 1%, paczki róży,kawałki truskawki, banana.
Pochodzenie herbaty:
Cejlon, Chiny
Ogółem:
Herbatka w smaku po prostu pyszna,słodkawa wyrazista kompozycja pieści podniebienia.Flaszowiec lepiej wyczuwalny przy drugim parzeniu (w pierwszym tłumi go truskawka,oraz słodkawa nuta banana)
Bardzo estetycznie ,ładnie zapakowana w oryginalną i milą dla oka puszkę:)
Jedynym minusem  herbatki   jest to ze zawiera ona tylko aromat flaszowca,bez żadnego dodatku tego owocu,no cóż narazie zostaje zadowolić się tym wspaniałym aromatem;0



Puszka to tez frajda dla dzieci: można nią kręcić na prawo i lewo tak żeby ułożyć obrazek:)


Duże liście  i widoczne  całe pąki róży na zdjęciu świadczą o wysokiej jakości herbaty


Intensywny żółty-słomkowy kolor naparu prezentuje się smakowicie;)

4 komentarze:

  1. Pychotka polecam wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada bardzo fajnie ;0 terraz tylko ją kupić zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcia bym się napiła :))

    Obserwuję.Bardzo bym prosiła abyś szczerze poklikała w linki u mnie w najnowszym poście, wiesz jakie to jest ważne, a ja z chęcią zawsze pomogę i odwdzięczę się w formie komentarzy i obserwacji :))
    Z góry dziękuję :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zachęcająca:) I opakowanie rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń