Strony

wtorek, 26 sierpnia 2014

Irving -herbata biała

Wpis dodany przez Natalia

Witam;) Nie tak dawno herbaty ,,Irving'' zmieniły opakowania. Jak dla mnie stały się jeszcze atrakcyjniejsze (choć Irving zawsze dbał o to by ich herbaty dobrze prezentowały się na pólkach sklepowych).
Oprócz tego każda herbata jest teraz pakowana w osobna kopertkę co jest dla mnie dużą zaletą w przypadku herbat ekspresowych. W jednym opakowaniu znajduje się 20 torebek z herbatą.
Można je kupić w każdym prawie sklepie spożywczym lub większym supermarkecie. Ja kupiłam w ,,Carrefourze'' w cenie promocyjnej za 3,99zł  ;)

Mi ostatnio udało się zakupić herbatę białą ekspresową - poziomkową z mandarynką. Powiem ze to ciekawy duet owocowy.Na opakowaniu motyw owoców zachęca do jej zakupu.Dodatkowo fioletowa barwa opakowania kusi oczy .





Barwa
żółtawa, intensywna, klarowna  mi odpowiada jak najbardziej;)



Aromat
Słodki mandarynki i poziomek , dobrze wyczuwalny, owocowy

Smak
Białej herbaty,słodkawy mandarynki i poziomki zlewa się w jedna zgraną całość,tworząc napar o odpowiednio intensywnym smaku.
Nie wyczujemy raczej gorzkiego czy bardzo cierpkiego smaku bo to herbata biała z pączków herbacianych (ja zaparzałam ja przez 8 minut czyli 3 razy tyle ile  producent zaleca a smak jest nawet lepszy i wyraźniejszy niż po 2-3 minutach)

Skład herbaty:
-herbata biała
-owoc poziomki 15%
-aromaty
-jabłko
-skórka mandarynki 4,1%
-liść jeżyny
-owoc dzikiej róży
-kwiat hibiskusa
-koncentrat soku z mandarynek
-korzeń lukrecji 1%
-korzeń cykorii
-kwas cytrynowy(regulator kwasowości)
-skórka cytryny

Czas zaparzania podany przez producenta:
2-3 minuty w temperaturze 80-90 stopi Celsjusza

Dystrybutor:
Amber Spark S.A ul.Baletowa 5C Warszawa

Jak widzimy skład nie jest najgorszy jak na herbatkę ekspresową....tylko po co kwas cytrynowy- regulator kwasowości i dodatkowe aromaty....(mimo ze na opakowaniu pisze ze jest to herbata biała aromatyzowana to wolałam by żeby ich nie było;-).

Ogólnie herbatke oceniam dobrze i z pewnością spróbuje innych z Irving ;).
Czy wy pijecie herbaty Irving? jaka jest wasza ulubiona? Czekam na komentarze ....nie bójcie się ich zostawiać to ślad ze byliście na Naszym blogu;)






3 komentarze:

  1. Irving piłem różne ale akurat tej nie ... ulubionej nie mam wszystkie mi smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie. Na studiach dużo Irvinga pijałam:)

    OdpowiedzUsuń