Strony

czwartek, 14 sierpnia 2014

Tarlton - Earl Grey

Wpis dodany przez Natalia

Witam;) rodzice będąc na zakupach w Almie zakupili po raz pierwszy herbatę Tarlton- Earl Grey. Jest to druga herbatka z tej serii którą miałam okazje wypróbować. Pierwszą była herbata zielona z flaszowcem która była opisywana we wcześniejszych postach na moim blogu. Można je kupić tylko i wyłącznie w
delikatesach Alma, która jest ich dystrybutorem.

Opakowanie herbatki jak dla mnie wystarczająco kolorowe i przyciąga uwagę. Poniżej fotka;)




Herbaty z tej serii pakowane są w osobne kopertki  co bardzo mi się podoba, bo można taką herbatke wszędzie ze sobą wziąć. Na tych poniżej widnieje motyw okrętu dzięki czemu kopertki są jeszcze atrakcyjniejsze dla konsumenta. W opakowaniu znajduje się 25 torebek.



Nowy nabytek to herbata zielona aromatyzowana Earl Grey. Earl Grey powinna nam się kojarzyć z bergamotką (roślina z Indii o okrągłych żółtych owocach ) bo do jej produkcji wykorzystywany jest olejek bergamotowy.W przypadku  naszej herbaty jest to tylko aromat bergamotki 2%.

Aromat
Aromat herbatki po odpakowaniu z folii jest już intensywny- bergamoty czyli Earl Grey ( wg. producenta aromat bergamotki identyczny z naturalnymi). Po zaparzeniu również dobrze wyczuwalny.
No cóż nie jest on może naturalny ale teraz szukać takich herbat to jak igły w stogu siana;)
W każdym razie mi bardzo odpowiada bo uwielbiam zapach Earl Grey.
Smak
Intensywny, bergamoty, Earl Grey

Barwa
jasnożółta, intensywna, klarowna





Skład wg.producenta:

-zielona herbata z Cejlonu i innych krajów
-2% aromat bergamotki identyczny z naturalnymi

Herbata pakowana jest na Sri Lance.


Czas zaparzania wg.producenta:

-80 stopni Celsjusza przez 3-5 minut


Moja opinia:

Mimo nie powalającego składu....odpowiada mi jej smak jak i aromat. Kupie ją jeszcze nie raz.


Jest to pierwsza herbatka zielona w połączeniu z Earl Grey którą udało mi się znaleźć na sklepowych półkach.Większość herbat Earl Grey jest łączona z herbatami czarnymi.

Próbowaliście może tej herbaty lub innych z Tarltona? Lubicie herbaty Earl Grey ?
Czekam na wasze opinie ;)













6 komentarzy:

  1. Uwielbiam herbatę Earl Grey. Jej smak jest boski nie wiem czemu Anglicy dodają do niej mleko, jak dla mnie psują tym cały jej unikatowy aromat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych herbat, jednak z chęcią bym skosztowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam bardzo dobry wyrazisty smak jak na Earl Grey przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo apetycznie. Musze przyznać, że nigdy nie byłam w Almie. :0 powinnam chyba nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawde warto sie wybrac:)! szczegzolnie do wiekszych sklepow ALma:)tam wybór herbat jest naprawde spory!

      Usuń