Strony

środa, 6 sierpnia 2014

Miły wieczór z "Czas na herbatę"

Witam;)


W Polsce jak widzimy pogoda w kratkę , niby ciepło ale często słoneczko wygląda zza chmur ,żeby zniknąć po chwili ...a w zamian mamy deszcz..;o eh ta zmienna pogoda cóż poradzić....

Smak na dobra herbatkę nie opuszcza mnie jednak nigdy czy to upalny dzień (nie ma to jak poranna czy wieczorna herbatka) czy deszczowy-wtedy to juz pije znacznie częściej heh;o
Ostatnio w jednej z galerii"spotkałam się"z promocja -50% NA HERBATKI SYPANE w sklepie "CZAS NA HERBATĘ" oczywiście ucieszona ta ogromna promocja musiałam wejść i dokonać zakupu:)
wybrałam dwie o wdzięcznych nazwach:  "Bajkowa Głębia"  , "Miłosny Uśmiech".

Opiszę ta którą spróbowałam jako pierwszą...czyli Zieloną z dodatkiem kwiatu bławatka i słonecznika -Bajeczna Głębia , bo o niej mowa to przepyszna kompozycja herbaty liściastej zielonej Senchy z dodatkiem kwiatów, idealne proporcje i odpowiedni czas parzenia (około 3 min w tem 80C  zalecanie przez producenta-jednak herbatka nawet do 10 min jest idealna do picia-pod warunkiem ze nie nasypiemy za dużo mieszanki w stosunku do wody:)) sprawiają ze herbatce tej trudno sie oprzeć!

Moje spostrzeżenia:


Smak: wyrazisty, herbaciany, zielonej herbaty, kwiatowy,lekko słodki
Aromat
:przyjemny, kwiatowy,słodki,herbaciany,herbaty zielonej
Po zaparzeniu :
widać ze liście herbaty są dość spore także jakość herbaty jest z pewnością wysoka (ilość miału herbacianego jest niewielka, ta co jest zapewne pochodzi z pokruszonych liści..)

Ogółem:  
Jestem bardzo zadowolona z zakupu-udało mi sie kupić dwie wyśmienite kompozycje w bardzo dobrej cenie -każdej herbatki wzięłam po 50g i zapłaciłam za nie- niecałe 10zl:)
- warto korzystać z takich promocji;)!!
Herbatę kupiłam po pracy wieczorem(ostatni dzien promocji), także zaraz po przyjściu do domu zaparzyłam i wieczór mogłam zaliczyć do udanych...:)

Czy wam tez się udało kupić ostatnio jakieś herbatki na promocji:)?












3 komentarze: