Strony

wtorek, 20 sierpnia 2013

All Natural Green Tea with Jasmine Petals

Cześć:)


 Dziś  dzień był nie za piękny(w Krakowie), na polu mimo ze ciepło około 22 stopni to deszcz i szarzyzna...człowiek popada wtedy w taki marazm,nostalgie,nic mu się nie chce-
a to przecież sierpień - wiec oby takich dni  było  jak najmniej;)

Opisze Wam dziś herbatkę zieloną  z płatkami jaśminu z firmy Dilmah. Jaśmin to dość charakterystyczny i wonny kwiat,nie każdy może przepadać za tym zapachem,mnie jednak on wcale nie drażni-tym bardziej ze jest on dość subtelny. Wręcz powiem ze aromat  tej herbaty jest bardzo wyrazisty i  przyjemny.




Green tea z płatkami jaśminu (Dilmah):

Smak: herbaty zielonej,delikatny kwiatowy,jaśminu
Aromat:intensywny kwiatu jaśminu,delikatny herbaty  zielonej
Barwa: złocista,jasno-żółta
Opakowanie:30 torebek łączonych zgrzewem po dwie do siebie (szczerze wole jak są porozdzielane już i z sznureczkiem;))
Ogółem: Dobra herbata o delikatnym subtelnym  smaku, przyjemnym i wyrazistym kwiatowym aromacie.
Nie zawiedzie z pewnością  tych którzy kochają zapach tych kwiatów




 Herbatkę zaparzyłam sobie w filiżance z  kolekcji  Liptona ( firma wypuszcza chyba najwięcej kubeczków, filiżanek i dodaje do zestawów w komplecie z  herbatą)







6 komentarzy:

  1. Rzadko trafiam, aby pić herbatę jaśminową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłem mile wspominam ten smak ahhhh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piłam tej herbaty z tej firmy, ale muszę spróbować zwłaszcza, że lubię jaśmin, a do tego zieloną herbatę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zieloną i jaśmin też. ^^
    Póki co najlepsza to dla mnie Ahmad zielony jasminowy, jeśli chodzi o to połączenie, aczkolwiek muszę powiedzieć, że nie piłam jeszcze takiej mieszanki w wersji sypanej.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię smak herbaty jaśminowej ;)

    OdpowiedzUsuń