Strony

środa, 31 lipca 2013

Indonesian Sencha -rozkosz dla podniebienia.

Witam.:-)

Dziś podzielę się z Wami opinią o herbacie która ostatnio bardzo mi zasmakowała...
Bardzo spodobały mi się opakowania-nowej serii herbatek Lipton w  piramidkach-mimo ze przeważający kolor na opakowaniu to czarny-to seria nie składa się z samych czarnych herbat!
  W serii oprócz zwykłej czarnej znajdziemy też Earl Grey , herbatę biała, oraz zieloną Senchę. O tej ostatniej napisze coś więcej,bo naprawdę przypadła mi do gustu...Jest naprawdę pyszna!








Smak: intensywny, zielonej herbaty senchy, różany ,,przyjemny,słodki,kwiatowy
Aromat: intensywny, zielonej herbaty,płatków różanych
Opakowanie: tekturowe  bardzo estetycznie zdobione w środku,zawiera 20 torebek piramidek
Skład: green tea 89%,aromat 9,3%,płatki róży 1%
Ogółem: herbata ma wyrazisty smak i aromat, spokojnie można ja porównać z tą zaparzana w liściach-sypaną! Posmak kwiatu róży jest bardzo subtelny,ale wyrazisty i przyjemny.Intensywny smak herbaty zielonej senchy jest bardzo dobrze wyczuwalny Kompozycja  zaproponowana przez Liptona to tym razem strzał w 10-tkę! Indonesian sencha  pieści podniebienie przy każdym łyku!
Z  czystym sumieniem polecam wszystkim pasjonatom herbaty;)


Inne herbaty z tej serii :)







6 komentarzy:

  1. Nie jestem wielbicielką herbat w torebkach, ale tak pięknie opisałaś, że mam ją ochotę spróbować, dziękuję za opinie i wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze co mi się rzuca jak patrze na tą herbatę to bardzo ładne opakowania ;)
    smakuje pewnie też wybornie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wybrać się do marketu na poszukiwanie tej herbaty :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, już samo opakowanie zachęca. Lubię zielone herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepyszne Herbatki nic dodać nic ująć :) Sama Slodycz :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie zaraz po otwarciu zapodałem google i wyszukałem tą herbate. Smak bardzo dobry a opakowanie i torebki 10/10. Polecam

    OdpowiedzUsuń