Strony

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Sir Edward...;)

;)Witam

Dzis opowiem wam o herbatkach ,których wcześniej nie miałam okazji spróbować:)Do ich zakupu  po części zainspirowali mnie znajomi:)Będąc na imprezie u nich zostałam poczęstowana właśnie jedną z nich...Posmakowała mi,wiec postanowiłam ja ugościć na mojej półce "herbacianej";)
 Mowa o herbatach Sir Edward Tea-4 Moments, jest to seria herbatek niemieckich dostępna jedynie w Markecie" LIDL"
 Do moich testów kupiłam dwie z tej serii:)mianowicie-
4-Moments SHAPE czyli mieszanka herbaty Pu- Erh z ekstraktem z zielonej kawy oraz
4-Moments RELAX czyli zielony Rooibos z L-teaniną








Zacznijmy od pierwszej czyli Pu- Erh z ekstraktem z zielonej kawy 

Smak: ziołowy, delikatny, owocowy, cytrusowy,ananasowy,słodki
Barwa: intensywna, ciemno-czerwona
Aromat: orzeźwiający, grejpfrutowy,cytrusowy, owocowy,ziołowy,miętowy
Opakowanie: zbiorcze - tekturowe  zawierające 25 osobno pakowanych kopertek herbaty ekspresowej
Ogółem: Herbatka ma naprawdę przyjemny, orzeźwiający aromat cytrusowy,dobrze gasi pragnienie .Jest to z pewnością ciekawa kompozycja w której wyczuwalna jest mieszanka ziół i owoców, kawa jednak słabo(to chyba dobrze bo to jednak herbata)i ona nie powinna przeważać. Herbata zawiera  1%  ekstraktu z zielonej kawy, Pytanie mało czy dużo????jest to moim zdaniem wystarczająca  ilość  jak do tej mieszanki.
Nasuwa się pytanie czy ta mieszanka pomoże nam schudnąć? Z pewnością ,jeśli będziemy pic ja regularnie i dołączymy do tego wysiłek fizyczny (choć niewielki codzienne wchodzenie po schodach, krótki spacer)i racjonalną dietę .
Polecam: Każdemu kto lubi ziołowe,rześkie ,smaki herbaciane z nuta owcową -:)

Skład: Herbata czerwona Pu-erh 49%,skorka grejfruta 10%,aromatyzowany susz roślinny(hibiskus,jabłko,jeżyna, róża,korzeń lukrecji,ziele palczatki cytrynowej,aromaty owoc czarnej porzeczki,skórka pomaranczy,kwas cytrynowy, kwas jabłkowy,skorka grejpfruta) liście mięty pieprzowej,ananas, ekstrakt z  ziaren zielonej kawy 1%






Druga kompozycja: zielony Rooibos z L-teaniną

Smak:słodki, (lekko karmelowy,waniliowy!?),smak owocu mango,delikatny, ziołowy
Aromat:słodki,(dla mnie lekko karmelowy)choć nie ma go w składzie!,owocowy,mango
Opakowanie:opakowanie zbiorcze tekturowe  zawierające 25 osobno pakowanych kopertek herbaty ekspresowej
Ogółem: Herbata o przyjemnym słodkim aromacie mango, i "czegoś" w rodzaju karmelu;pWyszukana,udana kompozycja ziołowo-owocowa z zielonym Rooibosem.
Dodatkowo wspomnę ze zawarta w herbacie-L- teanina  to aminokwas który nie występuje w białku pokarmowym, lecz niemal wyłącznie w zielonej herbacie w wolnej postaci. Znalazła zastosowanie w leczeniu bezsenności,depresji, lęków (rozluźnia), w zespole napięcia przedmiesiączkowego ponadto poprawia krążenie, pamięć,oraz zdolność uczenia się .
Polecam: Każdemu  kto poszukuje nowości i lubi próbować nowych smaków i mieszanek  ziołowo herbacianych:)Herbata dla koneserów słodszych mieszanek, o wyrazistej nucie zapachowej.
Także dla osób dużo uczących się( np:do egzaminów;))


Skład: liście czerwonokrzewu  Aspalathus linearis (Rooibos zielony ) 65%,chmiel,aromaty,koszyczek rumianku,owoc mango,L-teanina 2%,kwiat lawendy suszony 1%











8 komentarzy:

  1. Kupiłam raz herbatę z tej firmy, nie zasmakowała mi:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam aerl greya to pychota i czuć jakiś gatunek herbaty nawet nic się waży żaden osad jak dziadostwo Ramsey

      Usuń
  4. czerwone herbaty uwielbiam i wierzę że dzięki nim można schudnąć więc bardzo często gości u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he nie jesteś sama:)ja tez!:)

      Usuń
    2. Schudnąć można jak się spożywa mniej kalorii.Ja się żre jak świnia to żadna herbatka nie pomoże.

      Usuń
  5. Jak dla mnie syf, zielona herbata nawet nie smakuje jak zielona. Ponadto torebki są nadzwyczaj badziewne. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń