Strony

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Owocowa rozkosz od Loyda;)

Wpis dodany przez Natalia

Calikiem nie tak dawno udało mi się zakupić zestaw herbatek Loyda + szklanka gratis w dobrej cenie ok. 12 zł. Wsklad zestawu wchodza herbatki owocowe Loyda: Maliny i truskawki oraz Jezyny i jagody.Obie charakteryzują się owocowym wyrazistym aromatem owoców (w przypadku tej pierwszej są to maliny i truskawki w w przypadku drugiej jeżyny i jagody). Tak samo wyrazisty jest również ich smak.Słodkie a zarazem delikatnie kwaskowate idealnie gaszą pragnienie(ja pije bez cukru).Juz po otwarciu z pudelka jest wyczuwalny zapach owoców.Jesli chodzi o herbatki owocowe expresowe to powiem ze jestem  zadowolona z ich jakości (choć dodatek aromatów w herbatkach jest). Polecam każdemu smakoszowi (i nie tylko) herbatek owocowych ;)






 Poręczna szklanka z grubego szkła sprawia ze picie herbatki to przyjemność;)



Również barwa herbat po zaparzeniu jest intensywna  w obu przypadkach wyrazista czerwona.


Czas parzenia każdej z nich to ok.5 minut w temperaturze 100 stopni Celsjusza ;)

Skład: (herbatka:jeżyny i jagody)
-kwiat hibiskusa
-jabłko
-malina-korzen lukrecji
-aromaty
-jezyna 1%
-jagoda 0.5%

Skład :(herbatka malina i truskawki)
-Jablko
-kwiat hibiskusa
-malina10%
-aromaty
-korzen lukrecji 5%
truskawka 1%
-suszony sok maliny 0,2%( maltodextryna , koncenrat soku maliny)

Uwaga! Zawierają lukrecje nie mogą być w dużych ilościach spożywane przez osoby z nadciśnieniem




5 komentarzy:

  1. z malinami już mi nie podchodzą,chyba za dużo,ale ta jeżynowo-jagodowa! mmm <3 :D
    a u mnie nowy,świeży, letni makijaż,zapraszam! :) www.pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i apetyczny skład.
    Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mieszkałam w PL to zawsze kupowałam takie zestawy, herbaty plus szklanka. Tutaj w UK niestety takich zestawów nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Herbatki Loyda :) a najbardziej smakuje mi malina i truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Herbatki Loyda :) a najbardziej smakuje mi malina i truskawki :)

    OdpowiedzUsuń