Strony

środa, 15 maja 2013

Greenfield- smakołyk dla wybrednych:)

Witam.:)
Ostatnio mialam okazje zakupic:) herbatke Mate Aquante firmy Greenfield:)
Pomyślałam- droga wiec pewnie i jakość będzie dobra ...- na szczescie nie pomylilam sie:)
Greenfield Mate Aquante to ziołowa herbata paragwajska Mate z grejfrutowym aromatem.
Wiadomo prawdziwa  i sama Mate bez dodatkoe ma nieco odpychajacy smak, co jednak jest kwestia przyzwyczajenia( ludzie w  Paragwaju  pija ja caly czas;))
Oto moje spostrzeżenia:

Smak: cytrusowy,mate, ziołowy,delikatny,orzeźwiający
Aromat: grejpfrutowy , cytrusowy,wyrazisty, trawiasty-mate,ziołowy
Barwa: żółto-zielona, wyrazista barwa brudnej zieleni
Opakowanie :tekturowe zbiorcze,  25 osobnych kopertek, każda pakowana hermetycznie 
Sposób parzenia: saszetkę zalać wrzącą woda i zaparzać przez 5-7 min.




Bardzo spodobały mi się kopertki w które  firma Greenfield pakuje  herbatki ,są bardzo porządne i estetyczne:)
Osobiście polecam tą  herbatę bo  jest naprawdę smaczna,ma rześki, orzeźwiający smak który z pewnością ugasi każde pragnienie!


P.s. Ktoś próbował herbatek tej firmy??:)

11 komentarzy:

  1. Jeszcze nie próbowałem ... a gdzie ją można zakupić ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała herbata z mango jest rewelacyjna :D Zielona też dobra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najlepsza Easter Cheer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HMM....jeszcze nie widziałam nigdzie tej herbaty, za to na zagranicznych stronach jest dostepna...szkoda w takim razie;0
      p,s gdzie ja dostalas/es?

      Usuń
  4. Pierwszy raz przywiozłam tę herbatę ze Lwowa. Kupiłam kilka opakowań melisy z miętą. Bardzo subtelny smak. Później spotykam ją także w L.Ekclercu, ale o innych smakach. Też dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od wielu lat probowałam kupic u nas herbaty tej firmy.Raz jeden udalo mi się kupic ją w Real . od 6-7 lat ogladałam na Mir rosyjski program kulinarny Edim Doma z Julia Wysocka.Sponsorem programu jest wlasnie Green Field.Imonujaca kolekcja smakow,pobudzała wyobraznie.2 lata lemu ,moja kolezanka Natasza, przywiozla mi z Ukrainy, kilka roznych op tych herbat.Sa pyszne.Pieknie opakowane.Kazda torebka oddzielnie .Rewelacja.teraz znowu mysle , jak je zdobyc.Czasami na bazarach handluja Rosjanki czy Ukrainki.One co chwila przyjezdzaja do Polski.Mozna poprosic o przywiezienie tych herbat.A potem kupic je od nich na bazarze.Zapytac tylko, kiedy wracaja do Polski.

    OdpowiedzUsuń