Strony

czwartek, 23 maja 2013

Ahmad Tea- orzeźwia!

:)czesc

Dzis miałam ochotę na dobra herbatkę i ...zdrową,która oczyści organizm z toksyn..no i  chciałam trochę spokoju od trudów dnia codziennego...
Po meczącym dniu( w mieście żyje się często w biegu, a spalin ,zanieczyszczeń wszędzie nie mało...) Idealna okazała się w moim przypadku zielona Herbata-tym razem bez żadnego dodatkowego smaku i aromatu.
Zrelaksowałam się przy moim nowym nabytku-zielona herbata firmy- Ahmad, w formie liściastej:) Zaparzyłam w swoim ulubionym czajniczku i rozpoczęłam "herbaciany" rytuał ...;)




Herbatkę Ahmad Green Tea -polecam wszystkim ma wyrazisty herbaciany, lekko  trawiasty smak, delikatny aromat oraz gasi pragnienie .Smakuje doskonale!:)



Warto wiedzieć:

Ahmad Tea to  marka  angielska znana wśród koneserów na całym świecie. Oferuję wysokogatunkowe herbaty idealnie skomponowane pod względem jakości i smaku.

   Firma funkcjonuje od ponad trzech pokoleń w Londynie  pojawiła się na rynku polskim w 1997 roku i od początku zyskała sympatię miłośników herbaty. Dziś Ahmad Tea to jedna z najpopularniejszych marek w ponad 70-ciu krajach.  W  ofercie znajdziemy  klasyczne i owocowe herbaty ekspresowe, wyjątkowe mieszanki oraz herbaty liściaste zielone ,białe w eleganckich i praktycznych opakowaniach.

5 komentarzy:

  1. Gdzie moge dostac taka puszke z herbatka ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą zakupiłam akurat w Tesco ale w innych większych supermarketach tez powinna być;);)

      Usuń
  2. ta herbata by mi nie podeszła:/

    OdpowiedzUsuń
  3. tez dzisiaj piłam ale z Bio Activ z maliną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze jej nie piłem ... Ale może sobie sprawie taką :)

    OdpowiedzUsuń