Strony

sobota, 23 marca 2013

Tesco -Super Green, Super White.....

cześć:)

 Będąc ostatnio  na zakupach w Tesco,postanowiłam zakupić jakieś nowe herbatki.....pomyślałam ze tym razem sięgnę po markę własna-czyli produkty Tesco:)Obecnie jest ich coraz więcej, narazie opisze jedne które udało mi się zakupić....Kolorowe pudełeczka i bogactwo owoców na przedniej stronie kartonika zachęcają z pewnością do zakupu...a ze ja lubię próbować wszelkich nowości to postanowiłam spróbować  dwóch smaków Super White i Super Green (są tez dostępne herbatki owocowe o przeróżnych kompozycjach)....Poniżej moje opinie:)





Super White -Mango i porzeczka
To kompozycja Herbaty białej i zielonej (bogactwo antyoksydantów!) oraz owoców o wyrazistym ,głębokim smaku.  Herbatka jest bardzo dobra,nie czuć smaku goryczy,jest słodka ma tropikalny ,intensywny smak, Kompozycja idealna dla dla smakoszy Herbat!!
Aromat:  z pewnością intensywny, słodki (dla mnie lekko kokosowy,choć w składzie nic o tym nie   piszą;p) czuć tez mango i czarna porzeczkę,tropikalny
Smak::  aromatyczna-mango i czarna porzeczka dobrze wyczuwalne,słodka,herbaty zielonej i białej
Barwa:  słomkowa, intensywna- zółta,złocista
Skład:   herbata biała: 65%,herbata zielona 26%,aromaty,owoc czarnej porzeczki 1% owoc mango1%,skórka pomaranczy.



Super Green- Granat i Wiśnia
Mmmm...co za kompozycja! Aromat przecudowny,wyrazisty- słodkiej wiśni;)
Smak:   wyrazisty,owocowy,aromatyczny- głównie wiśni, delikatny granatu
Aromat: intensywny,słodki, wiśniowy

Barwa:  delikatny odcień zółci -blady,ale intensywny
Skład:   herbata zielona 90%,aromaty,granat-0,5%,koncentrat soku z wisni0,5%,owoc czarnej porzeczki,skorka cytryny,skorka pomaranczy.
  



Herbatki warte spróbowania ! Spróbujmy zrelaksować się -pijać je  w zaciszu naszego mieszkania i dumając myślami  możemy  szybko przenieść się w dalekie egzotyczne zakątki.... gdzie jesteśmy tylko  My i przyroda....mmm....!:))


P.s Ktoś z Was próbował herbatek z Tesco?:)

4 komentarze:

  1. jeszcze nie próbowałem :P Ciekawe jaka jakość .. Zakupie skosztuje i napisze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award na moim blogu i zapraszam do zabawy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo zaciekawiłaś mnie tymi herbatkami.
    Następnym razem kupię na sprobę.
    Wpadnij do mnie na drugi blog, do wzięcia są dwie książki kulinarne :)
    http://kuchareczkamala.blogspot.com/2013/03/mini-konkurs-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń