Strony

poniedziałek, 18 marca 2013

Kantor Herbaty

 Witam:))

  Nie mogłam się podczas weekendowych zakupów,oprzeć aby nie zajrzeć do Kantoru Herbaty (sklepik podobny do Five- O clock z herbatami sypanymi) i zakupić jakaś wyśmienita mieszankę smakowa.....
Wiadomo ze sklep do tanich nie należy ceny za 100g (10dag)wahają się od 12zł do ponad  40zł !!
Najmniejsza ilość jaką można kupić to 50g (5dag)-wcale nie taka mala torebka starcza na kilkanaście zaparzeń).
Ja wybrałam (ostatnio przeze mnie uwielbianą) Senche - Sweet Orange(o smaku słodkiej pomaranczy).




 
    Smak Herbaty mnie nie zawiódł jest bardzo delikatny (typowy dla zielonej herbaty Senchy )
Wyczuwalny jest również -Delikatny słodki smak pomaranczy . Aromat herbaty przed zaparzeniem jest bardzo słodki,dobrze wyczuwalna jest skorka pomaranczy,po zaparzeniu aromat jest już bardziej delikatny ,lekko słodki -pomaranczy,  i  wyraźnie czuć senche- zieloną herbatę;)
Pakowana w torebkę papierową,dodatkowo  pokryta folia i  złotym papierem,u dołu naklejka z podpisem herbaty która wybraliśmy- całość wygląda  bardzo porządnie, ale niestety złota"warstwa szybko się drze...;/)





Senche warto pic bo jak wiemy jest doskonałym antyoksydantem, oczyszcza nasz organizm, i wzmacnia  układ krążenia:)poza tym ma wiele innych pozytywnych właściwości. Co najważniejsze pobudzi nas i obudzi z codziennego marazmu;p no i .... doskonale smakuje:)!!

5 komentarzy:

  1. Chciałabym spróbować :) muszę przejechać się do sklepu z herbatkami i zakupić kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. hmm....u nas w Krakowie np w Tesco oraz w Galerii Kazimierz:)wiec głownie w większych centrach handlowych:)

      Usuń
  3. Polecam wszystkim :))) Piłem i bardzo mi smakowała :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej herbatki mi się zachciewa. MMM
    Jeśli chodzi o rysowanie linii wodnej oka to ja maluje ją eye linerem essence w słoiczku.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń