Strony

niedziela, 17 lutego 2013

Warm Up!!

 Witam:)

Jeszcze ponad miesiąc  astronomicznej zimy,nie ma zmiłuj..... na dworze ciągle zimno,ponuro.Często wracając do domu marzymy już o  odpoczynku - Eh.... tak usiąść z swoim ulubionym kubkiem  w ulubionym fotelu i napić się czegoś rozgrzewającego...i  dobrego...!


 Wtedy możemy sięgnąć po Herbaty Warm Up firmy Green Hills( dostępne w "Biedronce" ).
Ja osobiście piłam tą o smaku Słodkiej śliwki i figi z imbirem i cynamonem, oraz o smaku Cytryny, imbiru miodu.Obie kompozycje smakowe są przepyszne!
Te owocowe propozycje z dodatkiem korzennych przypraw maja wyrazistą ,intensywną nutę smakową i dostarczają przyjemnego rozgrzania już po kilku łykach:)
P.s Juz po otwarciu opakowania wyczuwalny jest intensywny zapach owoców i przypraw korzennych!Ach!


Warm Up-  Słodka Śliwka, I Figa z Imbirem I Cynamonem.
 Smak: intensywny, wyrazisty,  mocno owocowy, korzennych przypraw,śliwki,delikatny imbiru,lekko kwaśna
 Aromat: intensywny, słodki, owocowy, cynamonu
 Barwa: intensywna, czerwono-malinowa


 Herbaty Green Hills (Biedronka)


Warm Up- Cytryna,Imbir,Miód
Smak:intensywnie cytrynowy,miodu, imbiru
Aromat wyrazisty , intensywny, cytrynowy,  owocowy, imbiru,słodki
Barwa: intensywna, przezroczysty-zółty






Parzenie: zalać wodą o  temperaturze 100C i parzyć 5 min(można nawet dłużej bo to  herbatka owocowa:).


Są cudowne, a szczególnie ta druga podbiła moje serce:)!
p.s Szkoda ze ledwo co się pojawiły to zniknęły,ale "Biedronka" tak już ma....:(
Kto już je próbował??:)

7 komentarzy:

  1. Jeszcze ich nie próbowałam, ale właśnie piję zieloną herbatkę z imbirem z innej firmy mniam! ;)
    Pozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam ze tez jeszcze nie piłem tych herbat .. może dlatego ze nie robię zakupów w biedronce... Bo w innych sklepach jej nie widziałem...

    OdpowiedzUsuń
  3. O, wielbię herbatki! :) Przydatne posty! :P


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałem może dlatego ze jej w sklepach nie widzę :) A w biedronce zakupów nie robię ...Ale może zaglądnę :P

    OdpowiedzUsuń