Strony

środa, 13 lutego 2013

Prezent od Lipton-a;)

  Witam:)
  Niedawno miałam okazje zakupić w Biedronce super zestawik-2 herbaty  Liptona czarna  aromatyzowana cytrynowa  oraz zielona herbata o smaku  melisy i cytryny plus gratis szklaneczka.(miałam szczęście bo był ostatni). Tą pierwsza opisywałam już w starszym poście.
Jesli chodzi o drugą-zielona herbata o smaku melisy i cytryny,to tu zaskoczenia nie będzie-Lipton serwuje Nam udaną kompozycję smakową, jej smak jest  bardzo delikatny, ale zarazem wyrazisty.Smak zioła melisy jest wzbogacony cytryną-daje to razem  ziołowo-owocowy posmak który gasi pragnienie.








Herbatę polecam osobą nerwowym ,ze względu na dobroczynne właściwości melisy która pozwala się uspokoić i odprężyć.


Jesli chodzi o szklaneczkę to jest Super! Ma bardzo poręczne ucho do trzymania oraz grube szkło, wiec nie należy do "delikatnych" szklaneczek , co oznacza ze nie każdy upadek skończy się potłuczeniem:).... i ten wzór na niej , dodaje jej uroku:) poniżej zdjęcia:)









3 komentarze:

  1. Ale fajny ten zestaw chętnie sama bym sobie go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kubek :) i Herbatki tez i piłem tą o smaku melisy i cytryny pyszna :) Ja kiedyś tez kupiłem podobny zestawik tylko zamiast kubka filiżanka szklana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kubki, ja mam taki fajny Sagi.
    Fajnego masz tego bloga, jak na niego wchodziłam pierwszy raz to byłam mile zaskoczona bo taka inna tematyka, w sam raz dla mojego męża i jego siostry.Oni są fanami zielonej herbaty, a ja owocowych. Nie napiję się zielonej, bo jak dla mnie smakuje jak ususzone siano. :))))))
    Ale są gusta i guściki :))
    Pozdrawiam i zapraszam do częstszych odwiedzin :*

    OdpowiedzUsuń