Strony

piątek, 22 lutego 2013

Herbaciane drinki

Wpis dodany przez Natalia

Cześć;) Dzis przedstawię wam trzy ciekawe pomysły na drinki które udało mi się znalezsc wszystkie przepisy zawierają w składzie  herbaty z firmy  Bigactive;)

Drink nr. 1

Bitter Grenade

 Do sporzadzenia tego drinku potrzebujemy:
-80ml naparu natural energy Bigactive( żurawina, granat, yerba mate, guarana)
-20ml dzinu
-20ml slodkiego wermutu
-60ml słodkiego soku pomarańczowy

Smak: delikatnie wytrawny 





Drink nr.2

Mojitea 

 Do sporządzenia tego drinku potrzebujemy:
-80ml naparu summer storm z Bigactive(mięta,imbir, pomarańcza)
-2 łyki cukru brazowego
-5-7 liśći miety
-40ml rumu
-5 ćwiartek limonki

Smak: typowy dla mojito 


Drink nr.3

 Rasberry Sweet

 Do sporządzenia tego drinku potrzebujemy:
 -80ml naparu juicy red Bigactive(malina i acerola)
-20ml likieru brzoskwiniowego
-10ml syropu cukrowego
-ćwiartka limonki

Smak: słodki, malinowy wyczuwalna brzoskwinia;)



Czekam na wasze komentarze odnośnie tych drinków smacznego;)

5 komentarzy:

  1. Ciekawe jak smakują takie drinki :P Trzeba eksperyment zrobić he he

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy Ty Natalio próbowałaś wszystkich tych drinków?? ;P Bo ja bym chętnie spróbował ale nie ma mi kto zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od Natalia :niestety nie ale podałam ciekawe propozycje;P

      Usuń