Strony

wtorek, 12 lutego 2013

Coś na rozgrzanie od Vitax-u;)



Dziś chciałam się z Wami podzielić opinią o herbatkach Vitax- seria tzw. z przyprawami korzennymi ;)
 Sa to herbaty owocowo ziołowe- seria bardzo udana i to pod każdym względem nie tylko smakowym.
Ja piłam dwie o smaku Morela i wanilia oraz Gruszka i cynamon. Bajeczne kompozycje-, wyjątkowo intensywne i aromatyczne. Duży plus należy im się również za opakowanie.  Zwraca ono uwagę kupującego- zarówno idealnie dobraną kolorystyką  jak i wyrazistymi dużymi ilustracjami owoców i dodatków. Poza tym każda torebeczka jest pakowana(hermetycznie) w osobną saszetkę. 
Polecam są pyszne! 
Nie dość ze smakują to rozgrzewają--- moja ulubiona  to morela i wanilia…. mmm ten smak!

Oto podsumowanie:

Vitax Morela & Wanilia:

SMAK: owocowy , moreli, jabłkowy, słodki, lekko kwaskowy
AROMAT: intensywny, owocowy, słodkiej wanilii, moreli,przyjemny
BARWA: żywa , intensywna,czerwono-pomarańczowa




Vitax Gruszka& Cynamon
SMAK: cynamonu, gruszki, słodki, lekko kwaskowy, owocowy
AROMAT: słodki, cynamonu, korzenny,owocowy
BARWA: żywa, wyrazista, intensywna, czerwono-  pomarańczowa


Sposób parzenia: zalać wodą o temp 100 C i parzyć 8-10 min



W serii dostępne również:
Pomarańcza&Goździk,  Śliwka&Kardamon




6 komentarzy:

  1. Ja ostatnio uwielbiam jabłko i cynamon z liptona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas(W Polsce) nie ma jeszcze niestety tego;-//smaku z Liptona.Jak będziesz miała okazje polecam do spróbowania te Vitaxu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jesze ze nie próbowałem tych herbatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zewsząd i znikąd23 lutego 2013 15:02

    Gdzie można znaleźć te herbaty? Próbowałam morelowo-waniliową i śliwkę z kardamonem, ale pozostałych nie - a już ich nie widzę w sklepie. :(
    Strona Vitaxu jest "w budowie" i nawet nie ma tam danych kontaktowych... :( Gdybym mogła wypróbować choć jedną torebkę z obu smaków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm....były w Kauflandzie, ale tez nie wszystkie rodzaje, ja ostatnio widziałam w Selgrosie i myślę ze w Makro tez będą:) wiec jak masz kartę(tylko dla przedsiębiorców,mających własną działalność) lub masz od kogoś pożyczyć to tam z pewnością powinny być:)

      Usuń
    2. Ostatnio widziałam je tez w Almie:)

      Usuń