Strony

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Twój Ogród-herbata zielona

Wpis dodany przez Natalia

Dzisiaj chciałam się z wami podzielić się opinią  na temat herbaty  ekspresowej zielonej ,,Twój Ogród'' którą  zakupiłam w Biedronce .Po otwarciu opakowania czujemy wyrazisty,przyjemny,  słodki zapach malinowy.Dla mnie zbyt słodki - przez co sztuczny . Opakowanie kolorowe z wizerunkiem maliny zachęca do zakupu cena tez nie wysoka za 40 torebek ok 3.50zl;)

Ocena po zaparzeniu:
aromat: słodki trochę sztuczny, wyczuwalny sok malinowy
smak:słodki,delikatny herbaty zielonej nie cierpki, soku malinowego dość wyrazisty ale sztuczny(zresztą na opakowaniu w składzie jest sok malinowy w proszku)
barwa: słomkowa dla mnie zbyt blada

Ogólnie daje tej herbacie ocenę 3 można wypić ale nie jest to herbata pierwszej klasy;P

Skład:
herbata zielona79,5%
aromat
sok malinowy w proszku 1.5%
Herbata pakowana po 40 torebek 

Parzenie:
80-90 stopni celsjusza
2-3 minuty

Wyprodukowana przez:
Mokate S.A

Poniżej przedstawiam zdjęcia tej herbaty;)
Co Wy o niej sądzicie?












5 komentarzy:

  1. piłam ją kiedyś i nawet mi smakowała, mi wszystkie zielone herbaty smakują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałem o firmie.. Ale jeszcze nie piłem tej herbaty .. Zapewne ją zakupie przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta herbatka nie jest zła, choć nie pamiętam aby mnie tak bardzo zachwyciła. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi bardzo smakuje ta herbata. Tak się do niej przyzwyczaiłam, że ciężko mi wypić jakąś inną. Ogólnie bardzo lubię każdą zieloną herbatę, ale ta z maliną wyjątkowo mi smakuje (nawet bardziej od cytrynowej, którą swego czasu uważałam za ulubioną z tych "sztucznych" zielonych herbat, bo jednak tym merketowym daleko do prawdziwej zielonej herbaty, ale to nie powinno nikogo dzwić).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niektórym daleko:),ale duzo sie ostatnio polepszyły, a jeśli chodzi o firmę Big Activ,to przeważnie herbaty mają z najwyższej półki:)

      Usuń