Strony

wtorek, 8 stycznia 2013

Herbata biała- White Tea Karmel, skórka cytryny

Herbata biała- White Tea  Karmel, skórka cytryny -liściasta (Bioactiv) to coś dla bardziej wymagających smakoszy herbaty:)

Dziś miałam ochotę n tą niecodzienna kompozycje herbacianą....wiec w moim czajniczku porcelanowym  i przy pomocy ręcznego zaparzacza do herbaty mogłam sporządzić napar i go skosztować....Jak wiecie lubię wszelkie nowości, wiec nie zawahałam się przez kupnem właśnie tego smaku ....zresztą wszędzie się tej herbatki nie dostanie , ja widziałam ja tylko w jednym sklepie;-/

Jak wiemy biała herbata uważana jest za arystokratkę wśród herbat, ma naprawdę bardzo delikatny smak, a  dodatek skorki cytryny i karmelu tworzy idealną kompozycje.Orzeźwiający cytrus i  słodki karmel tworzą zgrany duet któremu  trudno się oprzeć.Mi ona bardzo smakuje. Kto raz spróbuje tego naparu z pewnością będzie chciał więcej...:)

Skład :
 herbata biała 87%, skorka cytryny 5%,owoc jabłka, karmel 1,5%,płatki kwiatu nagietka, aromaty.

Oto zdjęcia herbatki, mojego zaparzacza ,czajniczka w zestawie z filiżanką:)






Sposób parzenia: 

 - temperatura 80 C
 - czas: 2, 3minuty




 .


p.s. Taki sposób parzenia jest bardzo wygodny i szybki.:)Polecam.!
Czy ktoś z Was również zaparza herbatę właśnie w takich czajniczkach?:)

7 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji próbowac białej herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do spróbowania ze względu na smak i właściwości ;) zapraszam do zapoznania się z wcześniejszymi postami gdzie pisałam o herbacie białej i nie tylko;)

      Usuń
  2. ale świetne połączenie ;) Niestety nie miałam jeszcze okazji pić tej herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Herbatka coś czuję, że jest smakowita. Niestety nie miałam okazji pic herbaty o takim połączeniu ale chętnie skosztuję ;-)
    Ps. Zostałam zarażona przez twojego bloga fascynacją do herbacianych smaków ;-) To zadziwiające ale ostatnio naprawdę kupuję różne ciekawe smaki herbat, którymi się delektuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he:)Tak herbaty potrafią uzależnić Ewelinka;D...jeśli mój blog pomógł w tym dobrym nałogu to się cieszę:) ja tez mam bzika;p;p wiec mamy podobnie:)

      Usuń