Strony

wtorek, 22 stycznia 2013

Nowość od BioActiv-teraz Big Activ!

Herbata Biała- Tajska cytryna, Kwiat Granatu



Jak z pewnością się domyślacie, Ja miłośniczka i pasjonatka herbat, szukam nowości gdzie popadnie - na każdej półce sklepowej.Dlatego tez  gdy kilka dni temu w Tesco ujrzałam nowość z Big Activ -herbatę biała o smaku tajskiej cytryny z dodatkiem kwiatu Granatu to ja musiałam mieć. Kupiłam oczywiście i zaparzyłam tego samego dnia w domu pierwsza torebeczkę. Już po otwarciu opakowania było czuć intensywny aromat tajskiej cytryny -taki rześki,świeży....Oto moje spostrzeżenia:

 Smak: delikatny białej herbaty, brak goryczy,tajskiej cytryny,kwiatowy
 Aromat:tajskiej cytryny dobrze wyczuwalny
 Barwa: słomkowa, intensywna zółta
 Sposób pakowania torebek: w dwie zbiorcze folijki każda po 10szt



  
 Składniki: 
 herbata biała 80,3%, skorka pomarańczy, aromaty, skorka cytryny 2%, płatki kwiatu  chryzantemy,płatki   kwiatu krokosza barwierskiego.

 Sposób parzenia: zalać wrzątkiem o temp. 80C i parzyć przez 2-3 min.






  Herbata smakuje naprawdę wyśmienicie, ma orzeźwiający, delikatny smak oraz bardzo przyjemny i wyrazisty posmak cytryny która dominuje w tej mieszance,znawcy wyczują tez łagodny smak kwiatowy
Ta intrygująca mieszanka łączy w sobie subtelność białej herbaty i orzeźwiającą moc tajskiej cytryny która dodatkowo  wzbogacona czerwienią płatków granatu tworzy nie tylko bajeczna kompozycje smakowa ale tez cieszy oko.
Herbata biała jak już wiemy jest bardzo zdrowa warto ja  więc pić codziennie! Przy tak udanej kompozycji  która serwuje nam firma  Big Activ to czysta przyjemności i wiele radości z tego rytuału:)! 





 

1 komentarz:

  1. Koniecznie Musze ją skosztować Tajska cytryna Kwiat Granatu mmm Cóż za kompozycja...:)))

    OdpowiedzUsuń