Strony

piątek, 25 stycznia 2013

Designerskie gadzety;)

Wpis dodany przez  Natalia


  Wielbiciele  herbaty przywiązują coraz większą uwagę do designerskich gadżetów.To właśnie im chciałam poświecić ten watek.
W internecie udało mi się wyszukać kilka ciekawych propozycji dla maniaków herbacianych;)

Pierwszą z nich jest designerski dzbanuszek - Sorapot. Oprócz tego ze ma niezwykły kształt to podczas parzenia można obserwować parzenie herbaty (szczególnie jest to istotne przy herbatach o zwiniętych liściach w kształcie kulek,które rozwijają swoje liście dopiero podczas parzenia). Poniżej przedstawiam zdjęcia jak wam się podoba?







Druga propozycja  to zaparzaczki do herbaty (liściastej i nie tylko) o oryginalnym kształcie przypominającym płetwy lub w kształcie jajka. Jak komuś znudziła się zwykła zaparzaczka to polecam jedną z nich. Mi obie przypadły do gustu...a Wam?



 

Moja uwagę zwróciły również szklane kubki o podwójnych ściankach, dzięki którym podczas picia ulubionej herbaty unikniemy poparzenia.




Ostatnią ciekawą propozycją którą znalazłam jest pingwinek, który po nastawieniu odpowiedniego czasu pokrętłem wyciąga herbatę z kubka przy pomocy dzióbka.... coś dla prawdziwych leniuchów lub zapominalskich ;-P
........a może Wy macie w domu  jakieś ciekawe gadżety którymi możecie się pochwalić?
                                               Czekam na komentarze;)
















4 komentarze:

  1. No niestety ja mam tylko porcelanowy kubek z przykryweczką choć przydałyby mi się powyższe gadżety ;-) Najbardziej podoba mi się pingwinek, który na czas zaparza herbatkę i zaparzacz w kształcie płetwy.Hmm... coś czuję, że jak spotkam coś takiego to na pewno skuszę się na kupno.Heh ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kubeczek z sitkiem i przykrywką oraz dzbanek do zaparzania taki standard :) Ale chętnie bym kupił tego pingwinka bo czesto zapominam wyciągnąć na czas herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomyslowe gadżety ;) Najfajniejszy Pingwin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzbanek jest świetny! Uwielbiam patrzyć, jak suszone liście i kwiaty w wodzie na nowo ożywają.
    Buziaczki świetny post!

    OdpowiedzUsuń