Strony

piątek, 18 stycznia 2013

Herbaciany ogród

Wpis dodany przez Natalia

Cześć;)Dzisiaj po męczącym dniu miałam ochotę zaparzyć sobie dobrą owocową herbatę. Sięgnęłam po ,,Wiśnie z jabłkiem z Herbapolu ''(Herbaciany Ogród). Herbata ma przyjemny owocowy aromat który jest wyczuwalny po otwarciu opakowania.Po zaparzeniu aromat jest trudny do określenia, jest to coś w rodzaju  mieszanki wiśni jabłka i cynamonu;) W rzeczywistości jednak  skład jest znacznie bogatszy oprócz wymienionych wyżej  znajdziemy:
-kwiat hibiskusa
-owoc czarnej porzeczki
-jabłko
-liść mięty pieprzowej
-kwiat goździkowca

Jest to wiec jak skład wskazuje  hebatka owocowo-ziołowa .




Owoc wiśni stanowi 20% całości  natomiast jablko11%;)Wiec nie jest źle;)

Czas parzenia:10minut w temperaturze 100 stopni Celsjusza;)

W smaku herbata ma intensywny owocowy posmak  jabłka, wiśni , cynamonu i goździków;)Nie każdemu może przypaść do gustu dość charakterystyczny owocowo-korzenny smak tej herbatki ale dla mnie to herbata dobrej jakości o wyrazistym smaku delikatnie kwaśna.

Z tej serii są dostępne też  inne smaki,obecnie posiadam jeszcze dziką różę która charakteryzuje się intensywnym smakiem owocu dzikiej róży;)

Inne dostępne smaki:
-malina z cytryną
-malina z żurawiną
-malina
-żurawina
-malina z dzika różą




Wszystkie herbaty pakowane są po 20 torebek i umieszczone w papierze. Może nie są hermetycznie pakowane w kopertki ale ma to tez swój urok;)



Na opakowaniu możemy znaleźć informacje ze Herbapol posiada firmowe punkty skupu w najczystszych rejonach wschodniej Polski- jeśli chodzi o owoce .Sa one poddawane dokładniej kontroli potem ręcznie pakowane;) Dzięki temu mamy gwarancje ze to co pijemy jest przygotowywane z niezwykłą starannością ;)

Jakiś czas temu do tych herbatek był dodawany prezent w postaci breloka elfa (5 rodzajów breloczków)
Jeden już od jakiegoś czasu wisi przy Mojej torbie;)


 Posiadam obecnie dwa breloczki Elfinho i Elfetkę ....a Wy  macie  może jakiegoś w swojej kolekcji??Która z herbat  Herbapolu (herbaciany ogród) piliście i możecie polecić?;)




5 komentarzy:

  1. Ja właśnie przed chwilą zaparzyłam sobie jabłko z cynamonem z Liptona ;) Smakuje wybornie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze na chandrę są aromatyczne i pyszne herbatki.
    Buziaczki i dzięki za odwiedzenie mojej strony :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych herbatek jeszcze nie piłem.. Breloczki Bardzo Fajne he he :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam :) niezapomniany aromat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś już widziałem ten breloczek podobnie zawieszony ;)

    OdpowiedzUsuń