Strony

sobota, 5 stycznia 2013

Guanabana powraca...!:))))

Witam;) 
Ostatnio spotkało mnie podwójne szczęście:)tzn dwa;D

Pierwsze z nich udało mi się odnaleźć z pomocą pewnej bliskiej osoby, która na pewnej stronie internetowej znalazła tak długo poszukiwaną, i wyczekana przeze mnie z utęsknieniem - herbatkę zielona o smaku owocu flaszowca.! Mlesna -to nie polska firma, ale to właśnie ona ma w swoim asortymencie to cudeńko...Opakowanie jest niewielkie ,nawet powiem skromne, ale zawartość znakomita....Wadą jest mala ilość torebeczek do zaparzania -tylko 10 piramidek! Jednak jakość sama mówi za siebie,tej  herbaty żal nie  spróbować ! Aromat po otwarciu zbiorczej folijki jest bardzo intensywny -ach! ten zapach owocu flaszowca-chyba się uzależniłam heh ale to dobry nałóg:)
Smak herbaty zielonej jest delikatny,wprost łagodny i ten smak  oraz aromat owocu guanabana(flaszowca) towarzyszy każdemu łykowi!
 Każda  torebeczka do zaparzenia  ma na pierwszy rzut oka niewiele liści herbacianych w środku,jednak to pozory, liście są dobrze sprasowane, utwardzone,widać ze to herbata liściasta dobrej jakości, nie ma w piramidkach wcale drobnego tzw" miału" herbacianego.Bez obaw mogę powiedzieć ze herbata ta zdaje egzamin naprawdę wyśmienicie, spróbujcie  i oceńcie sami.Czekam na wasze opinie:)

Zdjęcie zamieściłam poniżej.







Moje drugie szczęście-........Kilka dni później na placu targowym, przypadkiem znalazłam Herbatę zielona o smaku flaszowca z firmy "Malwa"  która opisywałam już w jednym z moich poprzednich postów!! Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i  ją kupiłam .......znów się mogę przy niej rozpłynąć!.....eh;) Mam nadzieje ze wkrótce  nie tylko na placach ale  tez  w każdym większym sklepie będzie można  ja dostać!!To jakieś nieporozumienie ze  w sklepach jej nie można normalnie kupić..;/






5 komentarzy:

  1. Pilem jak najbardziej polecam herbatkę zielona o smaku owocu flaszowca:) Szkoda ze jest ciężko dostepna w Polsce .. ale może sie to wkrótce zmieni :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście szkoda, że jest ciężko dostępna ale może można ją zamówic na stronach internetowych typu allegro itp.? Aż z ciekawości sprawdzę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D Na tym placu co wspomniałam przy placu Matejki(Stary Kleparz)sprzedaje pewien gościu ale nie zawsze "Jest"w tym problem;d a teraz taka pogoda brr... na stronie internetowej jest ta powyższa pakowana po 10szt:)...i nic więcej nie znalazłam:O

      Usuń
  3. Liściasta herbata czarna lub zielona z guanabaną jest dostępna w Warszawie w internetowym sklepie z żywnością z Australii i Oceanii, PACIFIC KAI :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)super dziekuje za informacje,widze ze lisciasta z GUANABANA! takiej u Nas jeszcze nie ma,super:)!

      Usuń