Strony

czwartek, 27 grudnia 2012

Great British Sport czarna herbata-Ahmad Tea

Czesc:)

Święta, święta i po świętach niestety tak już jest...Napewno  wielu z Nas nie zregenerowało swoich sił do końca...,ale mały odpoczynek i chwila wytchnienia od codziennej bieganiny była....no i te bezcenne chwile kiedy możemy być z rodzina razem....:)To chyba  najważniejsze!
 Hmm....teraz zostaje nam umieć cieszyć się nawet małymi drobnymi rzeczami które przytrafiaj się, dzieją na naszych oczach, na co dzień....taką chwila relaksu po dniu pracy niech będzie filiżanka ulubionej herbaty..i koniecznie relaksująca muzyka(tutaj wg uznania)
Póki co przed nami Nowy Rok...i jeszcze jeden dzień wolnego:)postarajmy się dobrze go wykorzystać(rodzina, dzieci) lub po prostu wypocząć:)



    Podczas świat miałam okazje spróbować-u znajomych  pysznej czarnej, angielskiej herbaty-Ahmad Tea;)
Nie powiem, niczego sobie,  herbata ma łagodny smak, bez nuty goryczy,aromat  delikatny ale herbaciany - dobrze wyczuwalny.Bardzo mi smakowała.
Zainteresowało mnie opakowanie...a dokładniej puszka,-na moje oko limitowanej kolekcji  (sprawdziłam na internecie na puszkach widnieją najbardziej popularne sporty w Wielkiej Brytanii czyli piłka nożna- football,, biegi -marathon, i tennis)
Ta którą ja widziałam  to ta z sportowcem w niebieskiej koszulce (tennis)
Herbaty bardzo gustownie zapakowane, po 25szt w puszce:) Ahmad Tea to dobrej jakosci herbata warta polecenia:)

:)p.s.Oto zdjęcia które udało mi się zrobić:) Moze  ktoś  dostał na święta taka fajną puszkę na  prezent?:)
Jakie prezenty otrzymaliście tego roku na gwiazdkę?:)






1 komentarz:

  1. Pilem pyszna.. ma niepowtarzalny smak polecam :) ps. Dostałem taka na gwiazdkę podobną :)

    OdpowiedzUsuń