Strony

czwartek, 29 listopada 2012

ZEN CHAI -coś dla wymagających….;)

Nie ukrywam dziś miałam ochotę na naprawdę niezwykły smak herbaty…i pomyślałam ze mojemu gustowi herbacianemu i mojemu kaprysowi sprosta herbatka ZEN CHAI z firmy Teekanne .Jest to herbata zielona, jak wiadomo ten rodzaj  herbaty jest szczególnie bogaty w składniki  korzystnie wpływając na stan skory i zdrowia….poza tym wykazuje działanie oczyszczające, ponieważ zawarte w niej polifenole to silne antyoksydanty, usuwające z organizmu wolne rodniki. Jej spożywanie dodaje energii i pobudza wszystkie zmysły.
Jesli chodzi o ZEN CHAI  to herbata zielona -bez smaku goryczy która zaparzamy nie dłużej niż 4minuty( później herbata faktycznie może mieć cierpki posmak) Zen Chai – ma delikatny aromat i  smak cytryny i mango, przez co jest tak  niezwykle dobra i aromatyczna…Taką herbatą można się naprawdę długo delektować…mmm:) Chyba nie muszę nikogo zachęcać do spróbowania..;)

2 komentarze:

  1. Gdy Chodzi o tą Herbate to jest Pyszna :) NIc Dodac NIc ująć Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam w polo market za 3.90

    OdpowiedzUsuń