Strony

środa, 28 listopada 2012

Lipton-ucztą dla podniebienia

Witam;))
Dziś na temat herbatek Lipton piramidki. Mianowicie o dwóch zestawach herbat które wypatrzyłam jakis czas temu w sklepie….
I zestaw
Najpierw o zielonej- Green Tea Mandarin Orange oraz Tea Lemon smak Cytrynowy herbata czarna. Te dwie herbatki znalazłam na półce sklepowej w przepięknej zielonej puszeczce…. pomyślałam muszę ja mieć heh,i tak się stało;D Jej zawartość- dwie herbaty czarna i zielona tez mi odpowiadały wiec po krótkim namyśle ja kupiłam;)
Herbatę zieloną o smaku mandarynki  i pomarańczy piłam już wcześniej wiec ten wspaniały smak już  znam…dziś go wam opisze…Herbata jest pakowana  w kartonowe pudełeczka po 20 sztuk.Woreczki do zaparzenia maja kształt piramidki dzięki czemu lepiej uwalnia się smak…
Skład herbaty: herbata zielona 81,8%,aromat 15,2%, skorka mandarynki aromat 1,5%,skorka pomarańczy-aromat 1,5%
Po otwarciu opakowania  dobrze wyczuwalna jest herbata zielona , najintensywniej jednak czuć  skórkę pomarańczy i mandarynkę;)bardzo przyjemny aromat.Jesli chodzi o smak to jest to bardzo łagodny smak herbaty zielonej oraz wyrazisty smak mandarynki  i  przeważający skorki pomarańczy .Sprawia  to ze  herbata  tworzy wspaniałą kompozycje smakową i posiada naprawdę wyrazisty aromat.Poza tym herbata nie posiada posmaku goryczy , trzeba jednak  pamiętać żeby nie zaparzać jej zbyt długo -(polecany  czas parzenia to 2minuty!)

Herbata czarna o smaku  cytryny.Herbata również jest pakowana po 20szt w kartonowe pudełeczka. Kształt woreczków do zaparzania to- kształt piramidki.
Skład: czarna herbata 86,5%aromat cytrynowy 10,7%,cytryna 2,7%
Aromat tej herbaty jest naprawdę urzekający!  Słodki, cytrynowy cudowny, aż chce się ja pic i pić….Smak również zaskakuje jest bardzo wyrazisty-cytrynowy ,poza tym  ma bardzo delikatny , subtelny smak herbaty czarnej….;)wiec mi jak najbardziej odpowiada.Herbatę zaparzać należy 2-3min.
Oto on:  ;-)



II zestaw
Drugi zestaw herbatek Lipton ładnie prezentował  się na półce wraz z szklaną filiżanką…mmm teraz  to moja ulubiona;) W zestawie były dwie czarne herbaty Lipton piramidki(szkoda ze jedna nie – biała lub zielona)ale i tak wzięłam;)- bo czarną tez bardzo lubię;) .Jedna Lemon – (Cytrynowa- opisana powyżej) druga  Forest Fruit (owoce leśne)
Mmmm….Lipton-piramidki Forest Fruit- ten aromat! Wyrazistości i intensywności nikt mu nie zarzuci jest bardzo intensywny.Czuć mocny aromat-owoców leśnych -malinę,jeżynę,truskawkę…;) Smak również jest bardzo wyrazisty…taki owocowy…….jakby cały  owocowy sad był zamknięty właśnie w tej cudownej torebeczce…warto spróbować;)
Skład : Black Tea 80,1%,  aromat owoców leśnych 16,6%, truskawka 1,8%,malina1%, czerwona porzeczka 1% ,jeżyna 0,5%, wiśnia o,5%



P.s  Czekam na wasze opinie o herbatach Lipton -piramidki.Która lubicie najbardziej i dlaczego?:)

1 komentarz:

  1. Lipton to jedna z najlepszych marek na Świecie , Do tego nie ma żadnych wątpliwości !!! Gdy chodzi o Piramidki to mam ich w domu dużo he he wszystkie lubie ale najbardziej to 2 - Zieloną o smaku mandarynki i pomarańczy i Czarna o smaku cytryny :)))

    OdpowiedzUsuń