Strony

wtorek, 27 listopada 2012

Vitax inspirations

Cześć wszystkim;)

Dzis chciałam się z wami podzielić opinią na temat herbat vitax inspirations.
  


Nowe opakowania vitax-u  przypadły mi do gustu. Duży owoc na opakowaniu przyciąga uwagę.
Ja zakupiłam dwie zielone : o smaku opuncji figowej oraz  pigwy.
Obie herbatki maja prześliczny słodki zapach owocu i  subtelny- herbaty zielonej.
Smak goryczki prawie niewyczuwalny.Opuncja  jak i pigwa są dobrze wyczuwalne w smaku.
Herbatki  z tej serii są pakowane po 20 sztuk. Polecam;)




Podstawowe informacje(Opuncja)

Skład:
-herbata zielona( 20 Torebek po 1,5 g)
-koncentrat z opuncji figowe j0/2%

Wyprodukowana przez:
Multeafil.Sp.z o.o

Czas parzenia:
2-8 minut temp.90 st.celsjusza

Jedna torebka herbaty przeznaczona jest do przygotowania jednej szklanki naparu.
Dostępna są również inne smaki z tej serii w połączeniu z zielona herbatą :
żurawina i maliną oraz wspomniana już opuncja.

Vitax Inspirations prócz herbat zielonych  ma również  coś dla dla miłośników typowo  owocowych herbatek. Herbatki te zostały tak skomponowane żeby mogliśmy cieszyć się prawdziwym aromatem pysznych owoców i ziół.

Herbatki owocowo -ziołowe z tej serii: 
żurawina-porzeczka
żurawina-malina
pomarańcza-grejpfrut
pomarańcza-melisa
limonka-cytryna
malina-jeżyna
malina-wiśnia





 
.....a wam jaka herbatka z tej serii przypadła do gustu? która lubicie najbardziej?Czekam na wasze opinie ;)

3 komentarze:

  1. Piłam herbatkę z pigwą i bardzo mi smakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Opakowanie Faktycznie przyciąga :) Jak i Zapach W Środku :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańcza-melisa :)))

    OdpowiedzUsuń