Strony

piątek, 26 czerwca 2015

Green Angel od Ronnefeldt

Wpis dodany przez Natalia


Witam;) Dziś recenzja herbatki zielonej a mianowicie herbaty ekspresowej z certyfikatem ekologicznym od firmy Ronnefeldt. Zacznę może od tego ze herbatke tą mogę przetestować, dzięki mojemu tacie, który ma możliwość spróbowania tych herbat z racji ze pracuje w hotelu.

                         

Jeśli chodzi o dostępność to szczerze nie widziałam ich w sklepach stacjonarnych,jedynie do zakupienia na stronie internetowej tej firmy.Herbatka tania nie jest bo za opakowanie zapłacimy 25,50 zł.(ta wersja akurat należy do produktów Bio wiec możemy jej to wybaczyć;).Green Angel można zakupić na stronie internetowej w opakowaniu po 25 sztuk .Każda torebka zapakowana jest w zielona kopertkę przedstawiającą filiżankę herbaty.



Na opakowaniu znajdziemy symbol ekologiczny przedstawiający zielony liść.Jest to symbol ekologiczny przyznawany przez Komisje Europejską dla produktów ekologicznych w Unii Europejskiej(skład takiego produktu musi w 95% pochodzić z rolnictwa ekologicznego).Gwiazdki natomiast symbolizują Unie Europejską;)

Moja ocena:

Aromat
Zielonej herbaty, delikatnie słodki owocowy, przyjemny

Smak
Green Angel to kompozycja dobrej zielonej herbaty z naturalnymi aromatami: soczystej gruszki i słodkim brzoskwini. Rzeczywiście w smaku oprócz zielonej herbaty da się wyczuć słodki delikatny posmak owocowy(ja wyczuwam bardziej brzoskwinie).

Brak posmaku goryczki przy odpowiednim parzeniu ( ok. 2-3 minut)

Skład herbaty:
-zielona herbata
-naturalne aromaty

Barwa:
Klarowna, żółtawa, intensywna



Dla mnie bardzo dobra herbata zielona- ekspresowa z posmakiem owocowym, którą śmiało mogę polecić.


Firma oferuje wiele rożnych herbat nie tylko w torebkach. Z ekspresowych polecam m.in  zieloną z jaśminem czy herbatke czarną- Earl Grey z bergamotką;) . Nie wszystkie maja jednak certyfikaty Bio. Taką informacja znajdziemy w sklepie internetowym przy każdej herbacie.



Znacie ta firmę? piliście już może jakaś herbatkę od Ronnefeldt?;)

9 komentarzy:

  1. Chętnie bym się takiej napiła, na zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale herbaty chętnie nowe poznaję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bardziej jestem kawo pijcą niż herbato :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka zielona pewnie by mi smakowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbata faktycznie do tanich nie należy,ale bardzo lubię zielone herbatki :D Nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, aczkolwiek z chęcią spróbuję. Zielone herbaty uwielbiam w gorące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale prezentuje się kusząco:-)

    OdpowiedzUsuń