Strony

niedziela, 9 marca 2014

Herbatka o smaku irlandzkiego kremu:)

Na wstępie.... Teekanne
 -firma będąca na rynku od 130 lat,ma swoje zakłady produkcyjne w 8 krajach - Włochy,Hiszpania,Polska,Czechy,USA,Turcja,Austria,Niemcy :))
Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, natomiast, główna filia znajduje się w Düsseldorfie w Niemczech.

Miałam szczęście ostatnio załapać się na darmowa herbatkę od Teekanne ,zapewne chodziło o krotka datę:)-rozdawali ja po prostu do reki ,wszystkim chętnym...;p rzecz jasna.
Ja bardzo ucieszona wzięłam dwie  opakowania:){wiadomo ze herbata odpowiednio przechowywana nawet po terminie ważności niczym nie różni się w smaku, a na właściwościach tez niewiele traci...}





IRISH CREAM od Teeekanne

To kompozycja czarnej herbaty wzbogacona aromatem śmietanki oraz Whiskey ma naprawdę wyrazisty i przyjemny smak:)Smakosze czarnych herbatek i nie tylko napewno nie powinni pominąć tego smaku:)!Herbatka estetycznie i hermetycznie zapakowana (w opakowaniu 20 torebek herbaty na sznureczku)
 Jej oryginalna nuta sprawi ze nie zostaniemy wobec niej obojętni albo ja pokochamy albo po prostu nie przypadnie nam do gustu....
Mnie osobiście bardzo smakuje jak najdzie mnie ochota(bo to zalezy od dnia i pory na którą mam ochotę) na nią to bym ja pila i piła...jej smak kojarzy mi się z wanilia i lekkim posmakiem alkoholu.Jest super , spróbujcie Sami!..
W ofercie Firmy Teekannne znajdziecie tez sporo innych kompozycji z czarna herbata,a także z zieloną i białą:)!!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam herbaty praktycznie każde i czarne i zielone i czerwone ;) Nie przepadam jedynie za owocowymi ;) Myślę, że ta by mi posmakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teekanne jedna z najlepszych firm maja przepyszne herbatki polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, zapowiada się rewelacyjnie, bardzo ciekawy smak:)

    OdpowiedzUsuń