Strony

czwartek, 27 lutego 2014

Owocowe doznanie:)

cześć:)
Dziś tematem przewodnim mojego postu jest herbatka owocowa firmy"Biofix"-o smaku czerwonej pomarańczy i pigwy. Już kiedyś była opisywana inna herbatka z tej serii....zapraszam do starszych postów:)


Jest to nowość od firmy Biofix który znalazłam w markecie -Polo:)
Po zakupie  tego samego dnia jeszcze ja zaparzyłam i zaczęłam degustacje.... tejże ciekawej i kuszącej mieszanki.....

Moje spostrzeżenia:
Smak:
delikatny, pomarańczy,owocowy,pigwy,orzeźwiająca
Barwa: 
czerwona
Aromat:
 pomarańczy, słodko-kwaśny,owocowy,przyjemny
Opakowanie: 
bardzo estetycznie zapakowany każdy woreczek herbaty w osobną kopertkę ,wszystko zamknięte w papierowym kartoniku,opakowanie zawiera 20 szt 
Cena:
przystępna, ja kupiłam za 3.49zl:)
Składniki
skórka pomarańczy 23% owoce pigwy 20%,owoce maliny,owoce dzikiej róży,,owoce aronii,korzeń lukrecji,aromaty,kwas cytrynowy
Podsumowanie:
pyszna, herbata o rześkim smaku,lecz mało kwaśna( co dla jednych będzie atutem)dla innych wadą-mniej wyrazisty smak.Owoce są jednak wyczuwalne,szczególnie czerwona pomarańcz przoduje w smaku i aromacie:) Idealna herbatka dla wszystkich spragnionych -np po wysiłku fizycznym!



3 komentarze:

  1. Połączenie smaków dość ciekawe jednak nie miałam okazji jeszcze takiej herbaty pić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony pomarańcz i pigwa pycha :))) Polecam herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń