Strony

środa, 16 października 2013

Biała ekpresowa, czarująca;)


Wpis dodany przez Natalia

Słodki zapach gruszki i wyczuwalna w tle figa to ciekawa a zarazem udana kompozycja. Mowa tu o herbacie ekspresowej firmy  Irving. Mi smak tej herbaty przypomina trochę kompot domowej roboty…nie wiem skąd takie skojarzenia pewnie przez gruszkę i jabłka które są obecne w herbacie;)
Zarówno w zapachu jak i smaku wyczuwalna jest gruszka .Figę natomiast wyczują Ci o bardziej wyostrzonych zmysłach smaku i węchu;)


Skład herbaty (podany przez producenta):
Herbata biała
Aromaty
Owoc gruszki 6%
Koncentrat soku z gruszki 5%
Owoc dzikiej róży
Kwiat róży
Liść jeżyny
Koncentrat soku z figi
Kwiat hibiskusa
Skórka pomarańczy
Kwas cytrynowy
Korzeń cykorii

Dane producenta na temat zaparzania herbaty:
2-3 minuty(w zależności od siły naparu jaka chcemy uzyskać)
Temperatura wody 80-90stopni Celsjusza

Pakowane po 25 torebek;)



Delikatny smak tej herbaty przypadł mi do gustu i daje jej 5;) jak na herbatę ekspresową to firma całkiem dobrze się spisała;)  Z pewnością zakupie ją jak mi się skończy;)

Może ktoś z Was  już  ją próbował ? Czekam na Wasze opinie;)    

5 komentarzy:

  1. lube irving, mam obecnie czarna herbate:)

    OdpowiedzUsuń
  2. narobiłaś mi apetytu, muszę jej poszukać u siebie w mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebo w gebie to mało poweiedziane :))) POlecam wszystkim:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ostatnio paczkę tej herbaty o smaku cytrysów z imbirem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smaczna ta herbata. Irving ma ciekawe kompozycje i dobre smaki:)

    OdpowiedzUsuń