Strony

niedziela, 15 września 2013

Cud Natury- Kaktusowa Sencha

Dziś opisze ciekawą kompozycje chińskiej  zielonej herbaty wzbogaconej kwiatami kaktusa i trawą cytrynową - SENCHE KAKTUSOWĄ (sypaną)
Herbatkę ta zakupiłam w bardzo znanym sklepie z herbatami mianowicie w - Five o "clock.
Herbatka ta ma formę sypaną ( herbata liściasta).
 Od jakiegoś czasu" zmądrzałam" i zaparzam ją tak jak  się powinno czyli w dużym szklanym naczyniu tak by liście miały pełną swobodne ruchu podczas zaparzania...;)

Oto moje spostrzeżenia (załączam tez foto);)





Smak: kwiatowy (kwiat kaktusa).zielonej herbaty, delikatny
Aromat:delikatny , zielonej herbaty,kwiatowy,słodki



     Liście herbaty powinny mieć sporo miejsca- należy je parzyć w dużym czajniczku-dzbanku



         
mmm.....filiżanka senchy kaktusowej.....:)



Podsumowanie:
Z pewnością mieszanka ta jest bardzo subtelna,kwiatowa,jej smak i aromat są dobrze wyczuwalne i bardzo przyjemne.Ten delikatny smak zarazem wyrazisty bardzo mi odpowiada-Mogę z czystym sumieniem polecić każdemu koneserowi herbaty!

6 komentarzy:

  1. Przyszła mi na nią ochota:) Dopijam moją czarną egzotyczną i śmigam do kuchni zaparzyć jakąś zieloną :) Muszę polować na tę. Masz jakiś sprawdzony sklep internetowy z herbatami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczególnie Smaczna herbata!, ewentualnie kantor herbaty:)i droższy Czas na herbatę

      Usuń
  2. Szczerze powiem, że tej herbaty Ci zazdroszczę i mam nadzieję, że będzie mi dane jej spróbować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koneserzy herbaty sięgną raczej po herbaty bez sztucznych aromatów ;)
    Polecam parzenie herbat pod przykryciem i w mniejszych naczyniach, parzenie w takim (litrowym?) dzbanku jest dość nie ekonomiczne.

    Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę:) ale dzbanek ma przykrywkę...dla mnie jest ok,bo ja pije dużo herbaty i zawsze z Kimś:)potem zresztą przelewam do innego naczynia

      Usuń
  4. Polecam wszystkim Senche Kaktusowa przepyszna jest:))))))

    OdpowiedzUsuń