Strony

piątek, 5 lipca 2013

Vitax - teraz na Zimno!!!

Och, Lato rozpoczęło się kilka dni temu ,a wraz z nim przyszły  ciepłe ,upalne dni ,...no i dobrze bo słonce coś długo nie mogło do Nas  zawitać,a przecież musimy się wygrzać po tej długiej mroźnej zimie.


W upalne dni warto spróbować nowości którą serwuje nam mi.in firma  Vitax czyli" herbaty na zimno";)
Ja oczywiście kupiłam ta nowość , bo byłam ciekawa smaku tej herbaty ,oto moja opinia:

Smak: cytrynowy.owocowy,żurawinowy,delikatny
Aromat: słodki,owocowy,cytrusowy
Opakowanie:Bardzo porządne opakowanie,niewielkie ,kwadratowe zawierające 10 torebek herbaty. Każda torebka pakowana w osobna ,dużą kopertkę.Na opakowaniu widoczne owoce ,które zawarte są w danej  herbacie.
Sposób przygotowania:  Torebkę  zalać wodą  o temperaturze pokojowej. Wyciągnąć ja  po 8-10 minutach,dzięki temu uzyskamy pełen smak  i aromat;)
Ogółem:Bardzo delikatny smak,niezbyt wyrazisty, ale cytryna i żurawina są   wyczuwalne w herbacie Herbata nie jest słodka,wiec pewnie niektórzy miłośnicy słodkich napojów ,nie wypija jej bez posłodzenia.
Jest to dobra alternatywa dla tych którzy nie pijają ciepłych napojów w lecie,i całkowicie z nich rezygnują.
Napój herbaciany bo tak można to po części nazwać dobrze gasi pragnienie i wcale nie jest taki zły pod względem składu zwiera:
Jabłko,hibiskus,skórkę pomaranczy,aromaty,dzika róża,korzeń lukrecji,granulki skoncentrowanego soku z żurawiny 0,5%,skorka pomaranczy 0,5%.
Wiadomo ze   Herbata na Zimno  musi być po części zawierać granulki soku bo niby jak zwykły susz herbaciany miałby rozpuszczać się w w wodzie o temp.pokojowej?Żadna zwykła herbata nie zaparzy się dobrze w wodzie o takiej temperaturze.
Dlatego tutaj nie było mojego zaskoczenia;)
"Herbata na Zimno" Vitax smakuje  z wodą - jak niesłodki napój ,lekko owocowy;)
Nie zachwycił mnie jego smak(tzn nie zastąpi mi standardowej herbaty) , ale tez nie zniechęcił;) wiec myślę ze w gorące dni jeszcze skusze się na inne smaki;) bo Vitax ma ich kilka!!;)



7 komentarzy:

  1. Chętnie bym spróbowała :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem zwolenniczką herbat w torebkach, preferuję sypane jednak vitax na zimno spróbowałabym z przyjemnością :)

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę o takich herbatach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że takie istnieją. Muszę skosztować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak smakuje skoro nie zalewa sie wrząca wodą :) musze skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak smakuje skoro nie zalewa sie wrząca wodą :) musze skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. smakuje jak dobry napój owocowy, warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń