Strony

piątek, 28 czerwca 2013

Indis Sencha

Wpis  dodany przez Natalia

Ostatnio byłam na zakupach w delikatesach Ecco gdzie udało mi się kupić zieloną herbatę senche ,, Indis '' za  niecałe 4 zł za 25 torebek. Ciekawe, ładne opakowanie zachęca do zakupu.





Aromat: delikatny herbaty zielonej
Smak: subtelny zielonej herbaty, delikatny (wyczuwalny delikatny smak goryczki)
Kolor po zaparzeniu: żółty (słomkowy) intensywny

Czas parzenia: 3-5 minut
Temperatura parzenia:  70-85 stopni Celsjusza

Sencha (wysokiej jakości herbata zielona) zawiera purynę, kofeinę, teofilinę, dzięki czemu działa pobudzająco na organizm. Zawarte w niej przeciwutleniacze i witaminy to recepta na zdrowie i dobre samopoczucie;)
Mi osobiście smakuje jej charakterystyczny smak. Jestem zadowolona z zakupu.Daje jej piątkę.

Czy ktoś z was może już jej  próbował?

Zapraszam do komentowania ;)

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie kosztowałem :) Ale opakowanie bardzo ładne i cena atrakcyjna jak na Senche ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "czas parzenia 3-5 minut" czyli ile 3 czy 5 minut? Trochę mocny rozstrzał :> To samo z temperaturą, różnica pomiędzy parzeniem w 70 stopniach a 85 jest ogromna, takie uogólnianie dla mnie jest bez sensu, chyba że po prostu przepisujesz dane z opakowania ale wtedy po co?
    Sencha to nie jest wysokiej jakości zielona herbata, to najbardziej popularna i eksportowana (poza yunnanem) zielona herbata. No i właściwości zdrowotne o których piszesz, no niestety nie znajdziemy ich w tym ekspresowym pyle herbacianym a jedynie w wysokiej jakości herbatach liściastych.

    Indisa produkuje polska firma Biofix, nieźle ja na tą półkę cenową ale jeśli już chcesz koniecznie z ekspresową poeksperymentować polecam oskara bądź Yunnan dużo lepsze.

    Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra herbatka

    OdpowiedzUsuń