Strony

środa, 29 maja 2013

Rooibos

 Wpis dodany przez Natalia

Witam;)

Będąc na zakupach skusiłam się na zakup herbaty Rooibos o smaku pomarańczy z Carrefoura;)
Powiem ze jestem zaskoczona . Herbata bardzo ładnie zapakowana w osobne kopertki .Po otwarciu pojedynczej kopertki dobrze wyczuwalny jest  intensywny słodki aromat pomarańczy, który po zaparzeniu się nie zmienia nadal ślicznie pachnie pomarańczą;) Jesli chodzi o smak to dobrze  wyczuwalna jest  skórka pomarańczy i delikatny miodowy posmak Rooibosa.Po zaparzeniu ma intensywny czerwony kolor charakterystyczny dla ,,afrykańskiej herbaty''.

Napewno warto ja spróbować bo jak pisałam wcześniej Rooibos poprawia metabolizm a co za tym idzie  jest pomocna w odchudzaniu....... a zbliża się przecież lato;)
Więcej o  herbacie Rooibos  i jej właściwościach pisałam w jednym z wcześniejszych postów (8.02.13 r)  zapraszam do przeczytania i komentarzy;)

 Skład:
-afrykańskie liście czerwonokrzewu Rooibos
- aromat
-skórka pomarańczy 2%

 Czas parzenia :
  -ok.5 minut

Kraj pochodzenia:
- RPA

Wyprodukowane przez:
-Bastek Coffee& Tea Spółka Jawna





Choć nie jest to prawdziwa najlepszej jakości herbata Rooibos (posmak miodowy  charakterystyczny dla rooibosa zamaskowany jest skórka pomarańczy i nie jest tak intensywny jak przy herbatach liściastych -sypanych) to ja jestem szczerze zaskoczona jak na zwykłą ekspresową herbatę jej smakiem i aromatem.  Daje jej  ocenę -5 ;)

Zapraszam was do spróbowania i komentarzy.




3 komentarze:

  1. Czasem warto wypróbować takie herbaty. Są smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię rooibosa ale pomarańczowego jeszcze nie piłam :) zastanawiam się jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka wygląda fajnie :) ciekawe jaki smak :)

    OdpowiedzUsuń