Strony

sobota, 15 grudnia 2012

White Tea Lychee-Ginger.... Rozkoszna nowość...!

Witam;) Nie tak dawno Lipton wypuścił nowy smak herbaty białej w piramidkach. Mianowicie chodzi o białą herbatę  wzbogacona o smak Lychee-Ginger.Herbata jest równie dobra,nawet powiem idealna co jej poprzednicy,- sama White Tea -biała, White Tea Pomegranate,White Tea Raspberry czy White Tea Rose Violet. Lipton  serwuje nam bardzo delikatny ,ale wyrazisty smak białej herbaty w każdej z wyżej wymienionej wersji.
Napary  są jasne, złociste,barwy nabierają bardzo szybko-bo Herbatę zaparza się zaledwie dwie minuty i jest  gotowa do picia.
Aromat herbaty jest wyrazisty, intensywny ,wyczuwalna jest biała herbata i słodki aromat  Lychee.Jedynym minusem co dla niektórych może być  za slaby smak i aromat imbiru (Ginger) .Aromat ten  niestety nie jest   wyczuwalny.,natomiast smak korzenia imbiru jest bardzo delikatny(czuć go na podniebieniu po jakimś czasie:) )Przeważa w tej herbatce zdecydowanie  owoc Liczi , który  czuć  bardzo intensywnie;) i smakuje tez bardzo dobrze.Lekki smak bez goryczy został uzyskany dzięki starannie wyselekcjonowanym i wysuszonym listkom herbaty.
Nie ukrywam ze ostatnio,  herbaty o smaku i aromacie Lychee bardzo mi smakują (napewno ja lub siostra opiszemy jeszcze nie-jedna ;))....dlatego wyszukuje teraz w sklepach wszelakie herbaty które posiadają ten egzotyczny owoc w składzie;p .Po owocu Flaszowca(numer 1:)) to  chyba mój ulubiony smak...Jest również tropikalny, egzotyczny, słodki..mmm.
Dla mnie White Tea Lychee- Ginger to udana i smaczna kompozycja, mogę ja  polecić z czystym sumieniem:)






Skład:
Herbata biała(78%),aromat, maltodekstryna, imbir(2.6%),liczi(1,5%)

p.s pierwszy raz napotkałam na cukier maltodekstrynę w składzie...To dlatego herbata jest jak dla mnie- osoby nie słodzącej delikatnie słodka,ale myślę ze ten cukier niepotrzebny w herbacie.....

Co wy sadzicie o herbatach białych(piramidki) Liptona?:)


4 komentarze:

  1. Wygladaja smakowicie :) hmm tylko który smak godny polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny temat podjęłaś na blogu. Ja herbaty uwielbiam i piję je w ilościach hurtowych. Na pewno będę do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się i Zapraszam w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń