Strony

środa, 12 grudnia 2012

Truskawkowa od Posti

Witam;)Przechadzając się miedzy pólkami sklepowymi  natknęłam się na herbatkę zieloną z kawałkami truskawek z Posti. Zarówno opakowanie jak i smak truskawki mnie zaciekawił,  wiec koniecznie musiałam ja spróbować.










Herbata ma przyjemny  delikatny -słodki aromat truskawek. W smaku truskawka tez jest wyczuwalna ale nie jakoś bardzo.(raczej taki delikatny subtelny posmak truskawki jest wyczuwalny). Herbata ku mojemu zdziwieniu jest dość mętna czyżby przez te truskawki?Po wysypaniu i sprawdzeniu zawartości worka z herbata widać drobniutkie pestki  truskawek.
Poniżej przedstawiam skład:
mieszanka herbat zielonych, truskawka(10%), aromat.

Minusem jest to ze po zaparzeniu na dnie szklanki zbiera się osad herbaciany który jest także widoczny na dnie pudelka z herbatą.
Herbata pakowana jest po 20 torebek .Torebki są okrągłe- pakowane luźno.
Ogólnie daje tej herbacie ocenę 4, nie zawiodłam się  ;)

Sposób parzenia:
Torebkę herbaty należy zalać wodą o temperaturze ok. 75-90 st. C (220-250 ml) i zaparzać przez 1-3 minut.

Próbowaliście już ją? Jak wam smakuje? Czekam na komentarze;)

3 komentarze:

  1. Po Prostu Pyszna :))) Polecam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej herbatki nie piłam. Powiem szczerze, że nawet się z nią nie spotkałam ale na pewno przy najbliższej okazji spróbuję;-D

    OdpowiedzUsuń