Strony

wtorek, 31 maja 2016

Tetley -Rumianek i trawa cytrynowa;)

Wpis dodany przez  Natalia


Dziś dla odmiany chce wam przedstawić herbatke ziołową z rumianku i trawy cytrynowej jest to nowość na półkach sklepowych ;)





Firma Tetley wymyślila tym razem ciekawe rozwiązanie jeśli chodzi o herbatki ekspresowe.Nowa torebeczka  ,,Wycisnij i smakuj'' posiada specjalny sznureczek, który po odpowiednim zacisnięciu  wydobywa z niej esencje. Dokladną instrukcje użycia przedstawia poniższe zdjecie ;)




Szata graficzna opakowania przypadła mi do gustu. Jasne barwy i czytelna instrukcja użycia nowej torebki są jak najbardziej przemyślane;)



W opakowaniu mamy dwadzieścia torebek z herbatą, luźno wrzuconych do tekturowego opakowania..Cena okolo 4.90zł.



Skład: rumianek(55%), mieta, trawa cytrynowa (5%)

Barwa: intesywna żóltawa, klarowna(przejrzysta)



torebeczka herbaty po wyciągnieciu i ,,zaciśnieciu'' sznureczków;)
                                   



Moja ocena:

Aromat:
Ziolowy: rumianku , intesywny mięty , delikatny trawy cytrynowej(która zostala ,,zgaszona''przez mięte)

Smak:
Herbatka ma łagodny posmak rumianku z  wyraziście wyczuwalną nutą mięty.Sama trawa cytrynowa jest subtelnie wyczuwalna w smaku.Cała kompozycja tworzy napar o orzeźwiajacym, wyrazistym smaku w sam raz na upały;) Można spróbowac pić też schłodzoną;)


Jestem zadowolona z zakupu .Jedyna moja uwaga to trawa cytrynowa mogła by byc intensywniej
wyczuwalna w smaku zamiast mięty ale mimo to jest naprawde smaczna;)

Z tej serii mamy możliwość wyporu jeszcze sposród dwóch wariantów smakowych: herbatka miętowa oraz żurawina z  trawą cytrynową;) Próbowaliście juz może którejś z nich?

Czekam na Wasze komentarze;)






10 komentarzy:

  1. Ja rumianku nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie, ale ja rumianku nie pijam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pić rumianek, zwłaszcza wieczorem. jednak takiego połączenia jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O i znalazło się rozwiązanie mojego odwiecznego dodawania cytryny/grejfruta do rumianku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mięta potrafi zawładnąć nutą smakową, aż szkoda tej trawy cytrynowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mięta potrafi zawładnąć nutą smakową, aż szkoda tej trawy cytrynowej :)

    OdpowiedzUsuń