Strony

niedziela, 27 września 2015

Biofix- zielona uczta z truskawką;)

Wpis dodany przez Natalia

Witam;) Ostatnio pogoda nie nastraja na spacery.W deszczowe dni najlepiej zrelaksować się w swoim fotelu, z ulubioną filiżanką herbaty w ręce;). Ja ostatnio, miałam okazje zakupić herbatę zieloną liściastą z Biofixu z truskawką. Skusił mnie na jej  zakup, nie tylko fakt, ze jest to herbatka liściasta-zielona, ale samo opakowanie, na którym widnieją soczyste truskawki(dla mnie smak lata).Trzeba przyznać ze szata graficzna przyciąga wzrok? Co o niej sądzicie?

Przód opakowania

Tył opakowania

Dostępność
Można ja zakupić w większości supermarketów(lub na stronie Biofixu).Ja kupiłam swoją w Auchanie.Cena ok.6-7 zł;).Liście zapakowane są w osobnym woreczku przez, który widać owoce(truskawki) i kwiaty(bławatka,nagietka).Liście są średniej wielkości(widać również liście znacznie drobniejsze, pokruszone, zwłaszcza na dnie torebki z herbatą).


                                             
                                   
                              


Informacje od producenta:
(sposób zaparzania i skład)




W składzie jak widzimy oprócz truskawki i kwiatów bławatka,nagietka znajdziemy liść poziomki czy kwiat hibiskusa.

Aromat
Już przy otwarciu opakowania z herbatą wyczuwam głównie słodki , przyjemny,owocowy zapach truskawki.Delikatny zielonej herbaty.


Barwa
Intensywna żółta klarowna.Niewielka ilość pyłu an dnie szklanki. Jeśli nabierzemy drobniejszych liści z dołu może być go trochę więcej.




Wygląd liści po zaparzeniu:


Smak
zielonej herbaty, słodki, owocowy-truskawki,wystarczająco intensywny. Przy odpowiednim parzeniu (3-5min max)i odpowiedniej ilości liści(max jedna łyżeczka na filizanke nie wyczuwalny jest posmak goryczki. Posmak innych składników herbaty nie wybija się na tle słodkiego smaku truskawki.

Moja opinia:
Główną rolę gra tu truskawka i to ją chcemy tu czuć.W tej kwestii producent nam to zapewnił;)
Bardzo dobra herbatka zielona o owocowym posmaku lata.Z pewnością kupie ja jeszcze nie raz.

Polecam również inne kompozycje z tej serii np:herbatka zielona liściasta z granatem i żurawiną , z aloesem,z imbirem i cytryna czy z mango;)Kompozycji jest sporo,każdy znajdzie coś dla siebie;)


Próbowaliście może już którejś wersji smakowej?;)














4 komentarze: