Strony

wtorek, 11 sierpnia 2015

Herbapol- Kwitnąca wiśnia

Wpis dodany przez Natalia


Ostatnio będąc na zakupach skusiłam się na herbatke zieloną z wiśnią firmy Herbapol;) Dokładnie to przyciągła moją uwagę szata graficzna opakowania;)Soczyste, czerwone wiśnie i przepiękne białe kwiaty wiśni zachęcają by wziąć ją z półki.W sklepach można spotkać jeszcze wcześniejszą wersje opakowania.Moim zdaniem zmieniła się na plus;)



wcześniejsza wersja;)

Najnowsza wersja;)

Opakowanie zawiera 20 sztuk herbaty ekspresowej w torebkach .Wprawdzie nie są pakowane osobno ale to mogę jej wybaczyć;).Szkoda tylko ze nie maja sznureczków, tylko trzeba sobie pomoc łyżeczką;)Cena ok.4.99zl. Można ja zakupić w większości dużych supermarketów.Ja swoją zakupiłam w Auchanie;)






Skład:

-herbata zielona 82%,aromaty(lecytyna sojowa)
-owoc wiśni 4%
- liść jeżyny


Moja opinia 

Aromat
Wyczuwalny już po otwarciu opakowania.Intensywny wiśniowy .Mi odpowiada, bo uwielbiam zapach  wiśni;) Po zaparzeniu delikatny wiśni i zielonej herbaty.


Smak
Wiśniowy i zielnej herbaty.Wiśnia nie jest zbyt nachalna w tym duecie ale subtelnie wyczuwalna ,dzięki czemu smak zielonej herbaty nie jest przez nią całkowicie przyćmiony;)Smak goryczki  przy odpowiednim parzeniu (max 5 min) jest praktycznie nie wyczuwalny.

Barwa

Klarowna , przejrzysta, żółtawa.Na dnie niewielka ilość pyłu herbacianego. Barwę oceniam pozytywnie.






Dobra herbatka ekspresowa w niskiej cenie, nie spodziewałam się nic więcej... u mnie zdała na 5 ;) 
Teraz przy upałach polecam wrzucić kostki lodu i delektować się jej smakiem  ;)






6 komentarzy:

  1. Przyznam, że pudełko ma rzeczywiście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ją kiedyś miałam :) ostatnio częściej sięgam po herbatę białą, ale zielona też jest w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zielona herbata należy do moich ulubionych, jednak w takim zestawieniu jeszcze nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń