Strony

piątek, 17 kwietnia 2015

Granat na czele ! Kings Crown

witam:)


Wielu z nas z pewnością zna i kupuje zapewne w drogerii Rossmann- przeważnie kosmetyki.Ich oferta stale jednak "rośnie" maja w asortymencie także  eko- produkty , słodycze , herbaty , kawy....a nawet produkty agd i rożne rzeczy do gospodarstwa domowego
Mój Post oczywiście będzie dotyczył herbaty która możemy znaleźć tylko w tejże drogerii mianowicie mieszanki herbaty białej z zielona  o smaku Granatu:) Kings Crown.

Moje spostrzeżenia na temat Herbaty o smaku granatu( K.Crown):

Smak:   owocowy, lekko kwaśny, delikatna słodycz, granatu,herbaciany-delikatny białej herbaty,przy dłuższym parzeniu ściągający .lekko gorzkawy od zielonej herbaty.

Aromat: przyjemny, słodki, owocowy od owocu granatu,herbaciany

Barwa: słomkowa, intensywna,niewielka ilość pyłu herbacianego

Skład: herbata biała, herbata zielona,naturalny  aromat granatu

Ogółem: można pic ja sama , jak i z niewielka ilością miodu (zwolennicy słodkich smaków,) Jest to tez dobra alternatywa dla niezdrowego cukru.
Opakowanie estetyczne, przyjemne dla oka, składnik herbaty- Granat dobrze widoczny na opakowaniu, Czarka z herbata doskonale uzupełnia ta kompozycje rysunkowa.
 Opakowanie zawiera 25 herbat pakowanych każda oddzielnie w kopertkę.
Susz liściasty drobny , jak w przeważającej  większości herbat ekspresowych (liście sa mocno pokruszone)
herbata jednak jest całkiem smaczna,aczkolwiek jej smak i aromat nie sa bardzo intensywne-co dla zwolenników delikatniejszych smaków może być na plus.

   

Ja jak widać zrobiłam sobie słodką ucztę i do herbatki  poczęstowałam sie ciasteczkiem brownie;)
Kompozycja idealna (słodkie ciastko plus naturalny smak herbaty) :) Heh


Rossmann ma tez w swoim asortymencie inne smaki herbaty zielonej , białej , czarnej, i to  zarówno wersje ekspresowe jak i sypane lisciaste:)
Te drugie  tym bardziej  mogę polecić-sa pyszne i dobre jakościowo- , jedna  z nich była opisywana nawet na blogu:)







6 komentarzy: