Strony

wtorek, 17 marca 2015

Uroczy prezent!

Witam;)
Dziś krotki post na temat prezentu który dostałam niedawno od siostry;)
Nie od dziś wiadomo ze uwielbiam kubki ,filiżanki, dzbanuszki,puszki oraz wszystko co tyczy się herbaty tzn pozwala na  jej wykorzystanie bądź przechowywanie:)
Ja zostałam obdarowana prześlicznym  kubeczkiem z zaparzaczem- w kolorach lawendy i motylkami(bardzo "modnym obecnie)Ten akcent bardzo pozytywnie nastraja i nie pozwala zapomnieć o nadchodzącej wolnymi krokami wiośnie!:)


Oto on;)

Świetnie sie sprawdza do zaparzania herbat liściastych,
 wystarczy jedna łyżeczka aby uzyskać pełnie smaku;)!!
(Zdjęcia nie oddają w pełni jego uroku;))

 


W sklepach znajdziemy przeróżne Kubeczki-zaparzacze;)

WIOSENNY

http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/duo-kubek-z-zaparzaczem-maki-50846.html




APETYCZNY

   http://www.garneczki.pl/



ZABAWNY

:
Macie swoje ulubione kubki -zaparzacze??:)

9 komentarzy:

  1. nie mam takiego kubeczka i żałuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Warto wiec udac sie na zakupki i poprawic sobie humor, jakis fajnym kubeczkiem z zaparzaczem z ulubionym motywem:)heh

      Usuń
  2. Mam taki kubek stylizowany na filiżankę - uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam takiego ;) ale... chętnie bym się zaopatrzyła w jakis fajny kubeczek-zaparzacz; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony kubek to duży kubek z Pepco w kolorze pomarańczowym, do którego mam zaparzacz silikonowy z ebaya w kształcie relaksującego się ludzika :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ;) szukam czegoś z fajnym zaparzaczem. Taki kubek byłby idealny. Podoba mi się ten apetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się ostatnio zaopatrzyłam w szklankę z zaparzaczem, ale ten Twój kubek piękny jest.

    OdpowiedzUsuń