Strony

wtorek, 17 lutego 2015

Mixed Berries Infusion

Wpis dodany przez Natalia

Witam;) choć zima powoli nas będzie opuszczać to dziś póki jeszcze zimowa aura nas otacza na rozgrzanie herbatka Mixed Berries Infusion czyli mieszanka owoców leśnych w herbatce expresowej od Tesco;) Coś dla zwolenników herbatek owocowych a może nie tylko;)





Pakowana jest po 20 torebek w kształcie piramidek (ja akurat mam tą wersje z 4 torebkami gratis wiec jest ich 24 razem).Cena to nie całe 4zł oczywiście dostępne tylko w supermarketach Tesco. Torebki są mocne sznureczki nie odrywają się (jednak nie należy za nie szarpać;)).


Sama szata graficzna jest dość ciekawa widoczne owoce leśne : maliny jagody, jeżyny dobrze oddają to co ma być w środku i czy rzeczywiście jest?

Smak
Smak jest  wyrazisty słodko-kwaśny jak w przypadku herbatek owocowych bywa. Intensywny owoców leśnych maliny jeżyny a nawet można się doszukać smaku jagody.Kwaśny hibiskusa. Delikatnie cierpki .Jak na expresowa herbatke, w niskiej cenie jestem z niej zadowolona;)

Aromat
Wyczuwalny już przy otwarciu opakowania z herbatą. Słodki , owoców leśnych ,intensywny po zaparzeniu roznosi się u mnie po całym niemal pokoju;) Szkoda tylko ze to nie zasługa wyłącznie naturalnych aromatów ponieważ w skaldzie producent dodaje sztuczne aromaty.

Barwa
Intensywna, czerwona, klarowna








Skład:
hibiskus, dzika róża,jabłko, aromaty,owoc maliny 2%, owoc jagody 2%, owoc jeżyny 2%

Sposób zaparzania wg.producenta:
1 torebkę włożyć do filiżanki ,zalać gorąca woda (200ml)  i zaparzać przez 5 minut

Dystrybutor:
Tesco Stores SR Bratysława. Pakowane w Polsce Tesco Kraków- ul.Kapelanka 56


Ja lubię od czasu do czasu sięgnąć również po te owocowe napary choć jestem miłośniczką herbat zielonych i białych to inne również te owocowe herbatki (nie mające nic wspólnego z herbatą mimo to dla uproszczenia nazywane herbatkami owocowymi )goszczą chętnie w moim kubku;)

Pijecie herbatki owocowe? Do odważnych świat należy wiec zapraszam do próbowania i odkrywania ciekawych nowych smaków;) Czekam na wasze komentarze;)




4 komentarze:

  1. Moja siostra bardzo lubi takie herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie piłam jeszcze herbatki o smaku owoców leśnych :) Ja najbardziej lubię pić zielone i białe herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za herbatami owocowymi nie bardzo przepadam.. wolę czarne jedynie z aromatem owocowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ta herbata bardzo posmakowała :). Jestem wielką zwolenniczką wszelkich owocowych herbat i stwierdzam, że ta jest teraz jedną z moich ulubionych. Podaję ją najczęściej do posiłków, w specjalnych filiżankach do herbaty https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/filizanki. Dzięki odpowiednio dobranej filiżance, każda degustacja herbaty jest wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń