Strony

wtorek, 4 listopada 2014

Mate- Słoneczne niebo od Five O'clock

Wpis dodany przez Natalia

Witam
Ostatnio skusiłam się na herbatę sypaną od Five O'Clock (dla nie wtajemniczonych specjalne sklepy z herbatą i kawą). Tym razem mój wybór padł na Mate-Słoneczne Niebo. Już sam aromat,  który wydobywał się z puszki, którą Pani mi pokazała w sklepie zachęcał do jej zakupu.
Słodki, kwiatowo-owocowy aromat pobudził moje zmysły i musiałam ją kupić.

Mate-Słoneczne Niebo to kompozycja herbaty zielonej Senchy z Yerba Mate z dodatkiem kwiatów ślazu i róży oraz wyciągiem z owoców mango i bergamotki.


Na pierwszy rzut oka widać w opakowaniu kawałki kwiatów(róży i ślazu),które bardzo ładnie komponują się z mieszanką herbat zielonej Senchy i Yerba Mate.




Należy pamiętać ze dodatek Yerba Mate stawia warunki odnośnie temperatury parzenia. Nie powinna to być temperatura wody wyższa niż 80-70 stopni Celsjusza. Herbatę parzymy od 3-5 minut.


Aromat 
Po zaparzeniu jest również słodki, owocowo-kwiatowy,delikatny herbaty zielonej Senchy

Barwa
Jest żółtawa, intensywna, klarowna(liście dość rozdrobnione o czym świadczy średnia ilość pyłu herbacianego na dnie czajniczka w, którym ja zaparzałam)



Smak
Wyrazisty, herbaty zielonej Senchy  i delikatny Yerba Mate. Kwiatowy(ślazu, róży). Herbata wzbogacona jest wyciągiem z owocu bergamotki i mango, które rzeczywiście nadają słodkiego owocowego smaku temu naparowi. Nawet osoby, które słodzą herbatę myślę ze obejdą się bez cukru w tym wypadku.


Dodatek Yerba  Mate doda energii i pobudzi a owocowo-kwiatowy duet pobudzi ale nasze zmysły.Bardzo dobrze skomponowana mieszanka, którą serdecznie polecam.

Może ktoś już próbował tej kompozycji od Five O'clock?






8 komentarzy:

  1. Uwielbiam herbatkę, ale tą pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm.. ja tez uwielbiam herbatki zwłaszcza w jesienne wieczory :))

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o herbacie mate jednak jeszcze jej nie miałam okazji pić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nio Trzeba ją spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię herbaty marki Five o'clock, jednak z tą niestety nie miałem styczności, za to mam i bardzo lubię ich kompozycję "Mate na wzmocnienie" czyli połączenie mate z herbatą oolong. Wyśmienita...

    OdpowiedzUsuń