Strony

poniedziałek, 7 lipca 2014

Ciasteczkowa uczta:)

Dziś opisze herbatkę  firmy Lipton na która się skusiłam ze względu na ciekawą kompozycje czyli
- herbata zielona o smaku truskawki i aromacie ciasteczkowym- muffinkowym;)

Oto ona:)




Opakowanie:



zawiera 20 torebek tej ciekawej mieszanki smakowej-maja one kształt piramidek i sznureczek-czyli jak każda porządna ekspresowa herbatka
Kupując ja jedynie zastanawiałam się czy jej smak nie będzie zbyt mdły,jednak kto nie próbuje ten nie wie.
Składniki:
herbata zielona, aromat, truskawka (2,4%)
Smak:
słodki, truskawki, ciasteczkowy,herbaciany
Aromat:
słodki,przyjemny,truskawkowy,dobrze wyczuwalny-po zaparzeniu, w pudelku: intensywny ,słodki,cukierkowy

Ogółem: 
Herbata ma dobrze wyczuwalny smak truskawki co jest dużym plusem,ciasteczkowy-mufinkowy zapach jest wyrazisty owszem ale nie mdły.Mi jak najbardziej podszedł ten smak. Owszem może nie do każdego dania będzie tak dobrze smakować jak do deseru czy ciasta, ale i tak kompozycja ta jest bardzo udana a jej smak  przynosi wspomnienia  beztroskich lat dzieciństwa...









6 komentarzy:

  1. Uwielbiam smakowe herbatki Liptona, jednak tej jeszcze nie miałam okazji skosztować. Ma bardzo ciekawą, oryginalną kompozycję smakową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie lubię Liptona. Mimo to jestem ciekawa smaku ciastek w herbacie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ja Lipton ma wspaniałe herbatki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie się prezentuje. Ja piłam, ale o smaku muffina z borówką czy jagodą;)

    OdpowiedzUsuń