Strony

sobota, 3 maja 2014

Lychee King's Crown

wpis dodany przez Natalia

Witam ;) dziś chciałbym wam przedstawić opinie na temat herbatki, która dostałam w prezencie;)
Jest to herbata biała z aromatem liczi,liściasta. Pakowania jest w torebkę papierową w środku wyścielona jest dodatkową warstwą innego materiału prawdopodobnie dla dłuższego zachowania aromatu.... ;) Herbatkę ta można kupić tylko w Rossmannie. King's Crown Lychee jest produkowana w Niemczech a dystrybutorem jest Łódź.





Opakowanie jak dla mnie w porządku....przedstawienie na opakowaniu owocu liczi  z pewnością przyda się osobom które wcześniej nie słyszały o tym egzotycznym owocu i nie miały pojęcia jak wygląda.

Słodki intensywny aromat  liczi zachęca do spróbowania. W smaku również wyczujemy ta słodką nutę. Jeśli herbatka dłużej postanie w naszej filiżance to możemy poczuć  również delikatnie gorzkawy smak  co nie jest dużą jej wadą w porównaniu do wyrazistego smaku.


Czas zaparzania według producenta to 2-3 minuty i lepiej trzymać się tej  zasady bo później może być zbyt gorzka. Kolor naparu klarowny słomkowy. Na dnie pozostaje niewielka ilość pyłu herbacianego.



Składniki  to: herbata biała i 0,15% aromatu liczi(mało ale jest dobrze wyczuwalny).
Liście herbaty są długie co pozwala wydobyć intensywny smak liści herbacianych.

liście herbaciane przed zaparzeniem

liście herbaciane po zaparzeniu

Polecam tym którzy nie znają jeszcze owocu liczi i nie tylko im;)


14 komentarzy:

  1. Liczi bardzo mi smakuje :) akurat z tej firmy nie piłem herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak by u mnie te herbatki były bylabym szczesliwsza hih

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam liczi:) Skuszę się jak gdzieś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię liczi, chętnie spróbuję tej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię liczi :) Ta herbatka też by mi pewnie posmakowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałem ją, jednak niestety się nie zakumplowaliśmy,,, do dziś leży gdzieś głęboko w szafce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale widocznie smak nie podszedl:/ .ale napewno nie jednemu zasmakuje, wiec polecam zaparzyć gościa jak przyjda w jakis chłodniejszy dzien;)

      Usuń
  7. Uwielbiam tą herbatkę, tylko nie mogę jej znaleźć w PL, w Niemczech jest w każdym rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zanm firme, pije tylko te herbaty lściaste przywożone z Niemic. Niestety u nas przestały byc sprowadzane przez Rossmenna. Obrzukałam od Warszawy po Jelenią górę. Wszędzie - brak.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest najlepsza herbata, jaka kiedykolwiek w życiu piłam. Smak, intensywność naparu - wybitna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy obecnie ja gdzieś zakupiłaś/zakupiłeś?:)

      Usuń
  10. 20 yr old Accountant III Boigie Bottinelli, hailing from Vancouver enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Kayaking. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Ferrari 512. blog

    OdpowiedzUsuń