Strony

czwartek, 13 lutego 2014

Zielona z guaraną i różą


Ja zakochana fanka herbaty będąc raz w mojej ulubionej herbaciarni na rynku w Krakowie(uwielbiam to miejsce-pisałam o niej juz  kiedyś post;p... ) skusiłam się na senchę z dodatkiem owoców wiśni, dzikiej róży, kwiatów piwonii i płatków-róży),przepyszna polecam spróbować:).... 
Dla zainteresowanych ta wyrafinowana kompozycja z  zieloną herbatą nosi nazwę Sencha Sekura :)
Bliska mi osoba sprawiła prezent i kupiła  tam po naszej uczcie"herbacianej" herbatkę do parzenia zieloną o smaku guarany i róży,przecież trzeba klimat utrzymać także w domu....Heh:),to własnie ja opisze:)



Zielona z guarana i różą.

Pakowana jest w papierowo-foliową torebkę zawierającą juz odważone 50 g herbaty :)za całkiem rozsądna cenę 5,85zl:)Moje spostrzeżenia: Smak: z pewnością intensywny ,wyrazisty różany , owocowy ,zielonej herbaty,słodki , cierpki(przy dłuższym parzeniu) Aromat różany, lekko kwaśny, owocowy, guarany,słodki, wyrazisty.
Barwa naparu: złocisto-słomkowa,wygląda naprawdę smakowicie a ten aromat....


Ogółem mieszanka pyszna, o delikatnym smaku i wyrazistym owocowo kwiatowym aromacie,z pewnością powinna  znależsc się na naszej półce z herbatami:)!

 Mmm,Ja już siedzę z filiżanką herbaty....miłego wieczoru przy herbacie wszystkim!oraz udanych walentynek bo to już jutro:)!!

2 komentarze: