Strony

czwartek, 7 listopada 2013

Herbaciane cuda;)


 Wpis dodany przez Natalia

Cześć;)
Niedawno w Biedronce pojawiła się kolekcja herbat kwiatowych Green Hills pakowane po jednej   kwiatowej kuli- zapakowanej hermetycznie.Choć cena to 2.99zl za opakowanie to postanowiłam ją zakupić.
Wybrałam tą z kwiatem lilii i osmantusa oraz lilii i jaśminu. Na razie piłam tylko tą pierwszą i o niej napisze...


Na opakowaniu znajdziemy informacje ze można ją zaparzać 3-4 krotnie.Wcześniej należy herbacianą kulę umieścić w przezroczystym dzbanku o pojemności 0,5-1 litra i zalać wodą o temperaturze 85-95 stopni Celsjusza.

Producent zaleca aby  pierwsze parzenie trwało 3minuty a kolejne parzenia już 5 min. 
Z tego co ja zaobserwowałam to 3 minuty to trochę za krótko aby kwiat w pełni się rozwinął i dal wyraźny kolor naparu(po trzech minutach jest on delikatnie słomkowy-być może w mniejszej ilości wody w dzbanku będzie intensywniejszy ...tylko trzeba mieć wysoki dzbanek by przykrył cały kwiat .... )Smak najlepszy podczas dwóch pierwszych parzeń.... przy trzecim jest już bardzo delikatny...


Teraz przejdę do samego smaku....z pewnością jest on kwiatowy delikatnie wyczuwalna lilia...co do osmantusa to ciężko mi się wypowiedzieć bo nie znam tego smaku....
Kolor naparu jest  słomkowy, żółtawy.




W dzbanku podczas parzenia obserujemy prawdziwy spektakl ....patrzymy jak z zwykłej kulki rozwija sie kwiat....no właśnie kwiat ma barwę czerwoną być może nie jest zbyt duży ale zachwyca oko podczas patrzenia.....poniżej przedstawiam zdjecia sami ocencie jak wam sie podoba....
(zdjęcia nie wszystkie są dobrej jakości za co przepraszam ale przy świetle jakim robiłam fotki lepszych nie mogłam zrobić)













.....a poniżej już po pierwszym zaparzeniu... tutaj znacznie lepsza fotka;)



Ogólnie jestem zadowolona i oceniam tą herbatkę na czwórkę z plusem ;)


3 komentarze:

  1. lilia to mój ulubiony kwiat więc chętnie bym się na nią skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że tylko jedna ;)
    ale jaka ładna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny smak ;) I Można kilka razy zaparzać :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń