Strony

niedziela, 27 października 2013

Sencha Pearl -Green Hills

Wpis dodany przez Natalia


Ostatnio w Biedronce skusiłam się na zakup Senchy Pearl z Green Hills.Ładne opakowanie, zielona kolorystyka i torebki w kształcie piramidek przyciągają wzrok.W ofercie z tej serii są również dostępne herbaty czarne.




W opakowaniu znajdziemy 20-ścia torebek z zieloną herbatą.Choć nie jest to herbata sypana wysokiej jakości to delikatny smak zielonej herbaty jak najbardziej mi odpowiada -w tym wypadku oceniam ją na czwórkę z plusem.Goryczka jest wyczuwalna ale jest to bardzo delikatny posmak co spodoba się tym którzy za goryczą zielonej herbaty nie przepadają.


Torebeczki są wytrzymałe nie rozrywają się podczas odklejania sznureczka(jedynie metka na końcu sznureczka może zostać w ręku przy mocniejszym szarpnięciu).



Napar jest żółtawy, słomkowy,jasny.Na dnie filiżanki zostaje niewielka ilość herbacianego pyłu.




Według producenta herbatę należy parzyć przez 2-3 minuty w temperaturze 90 stopni celsjusza.


Torebeczki w  dzbanuszku podczas zaparzania

Zainteresowanym polecam jak najszybciej udać się po jej zakup bo jak się nieraz przekonałam niektóre herbaty z Biedronki lubią szybko znikać .....i nie chodzi mi tu nawet o duże zainteresowanie daną herbatą ale o to że nie wszystkie herbaty są w stałej ofercie tego sklepu i pojawiają się tylko na jakiś czas.

2 komentarze:

  1. W sam raz na klimatyczne jesienne wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie :) Ale jeszcze jej nie piłem...Będzie trzeba biedronkę odwiedzić :P

    OdpowiedzUsuń